به گزارش آریاورزش، محمدرضا آصفی درباره باخت تیمش مقابل کاله مازندران، اظهار داشت: تیم ما در ۲ دیدار گذشته بدشانسی می‌آورد و با توجه به بازی پراشتباهی هم که انجام می‌دهد، ۳ بر ۲ بازنده می‌شود.

آصفی افزود:لیگ برتر امسال شرایط سختی دارد و در آن‌ همه تیم‌ها قدرتی برابر با یکدیگر دارند و سعی می‌کنند به‌عنوان تیم چهارم به مرحله پلی‌آف صعود کنند تا در این مرحله کار به‌مراتب راحتی‌تری را پیش روی خود ببینند.

بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز خاطرنشان کرد:تیم ما نیز در حال حاضر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا بتواند بالاتر از تیم‌هایی همچون متین ورامین و ثامن‌الحجج خراسان به‌عنوان تیم چهارم به مرحله پلی‌آف سوپر لیگ والیبال باشگاه‌های کشور صعود کند.

[caption id="attachment_61729" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار شهرداری تبریز و کاله آمل تصاویر دیدار شهرداری تبریز و کاله آمل[/caption]

آصفی با اشاره به دیدار پیش روی تیمش مقابل پیکان تهران، گفت:پیکان تیمی قدرتمند است که یکی از پرافتخارترین تیم‌های ایران نیز محسوب می‌شود و با استفاده از کادر فنی و بازیکنانی خوبی که در اختیار دارد، امسال عنوان یکی از بهترین تیم‌های لیگ را به خود اختصاص داده است.

آصفی تصریح کرد:علی‌رغم اینکه تیم ما در دیدار رفت با نتیجه ۳ بر ۲ از این تیم شکست خورد اما واقعاً اگر حواشی در آن دیدار به وجود نمی‌آمد ما می‌توانستیم حتی با نتیجه ۳ بر ۰ هم بر تیم پیکان تهران غلبه کنیم.

بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز تاکید کرد:مقابل پیکان تهران برای پیروزی به زمین می‌رویم و از انگیزه کافی نیز برای انجام این کار برخورداریم اما امیدوار هستیم که بتوانیم با ارائه یک بازی زیبا و برتر نسبت به تیم حریف، تهران را با دستی پر ترک کنیم.

تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و آلومینیوم در لیگ برتر ۹۴

[su_expand more_text="گروه رسانه‌های خبری" less_text="برگرفته از تسنیم" hide_less="yes" link_color="#ff000f" link_style="button" link_align="right" more_icon="icon: arrow-left"][/su_expand]