به گزارش آریاورزش، جهانگیر سیدعباسی در مورد پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل متین ورامین در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی سنگینی بود و به جز ست نخست،‌ بسیار نزدیک دنبال شد. بازیکنان ما در ست اول مسابقه، تحت تأثیر جو سالن و بازی بودند.

سیدعباسی ادامه داد: خوشبختانه در ست‌هایی هم که باختیم، بازی را کنترل کردیم، ولی جا داشت که بهتر بازی کنیم. بازی در ورامین برای همه تیم‌ها بسیار سخت است، اما بازیکنان ما روحیه خود را از دست ندادند و تا آخرین پوئن جنگیدند.

[caption id="attachment_60998" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال متین ورامین و شهرداری ارومیه جهانگیر سیدعباسی سرمربی شهرداری ارومیه[/caption]

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه بازی رفت را در ارومیه به متین ورامین واگذار کرده بودند، گفت: متین ورامین از جمله تیم‌هایی است که نقطه ضعف قابل توجهی ندارد و در همه پست‌ها خوب است. در بازی رفت در ارومیه اما سعید (معروف) و عبدالرضا (علیزاده) برای گرفتن یک توپ به هم برخورد کردند. علیرضا راهی بیمارستان شد و سعید هم تا آخر بازی با درد به کارش ادامه داد. علاوه بر این پای پوریا (فیاضی) هم پیچید و ما او را تا آخر فصل از دست دادیم.

سیدعباسی تصریح کرد: برخی از بازیکنان ما نه چندان خوب و برخی خیلی خوب عمل کردند و در مجموع اگر می‌توانستیم جو سالن را کنترل کنیم،‌ می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. بازیکنان متین مقابل تیم‌های بزرگ، انگیزه زیادی دارند و همان‌طور هم که گفتم این تیم نقطه ضعف قابل ذکری هم ندارد.

وی در پایان تصریح کرد: تماشاگران ورامین در فصل گذشته خیلی ما را اذیت کردند، اما در این بازی فقط تیم خود را تشویق کردند و من از آنها تشکر می‌کنم.

[caption id="attachment_60983" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال متین ورامین و شهرداری ارومیه تصاویر مسابقه والیبال متین ورامین و شهرداری ارومیه[/caption]

[su_expand more_text="گروه رسانه‌های خبری" less_text="برگرفته از خبرگزاری تسنیم" link_color="#ff000f" link_style="button" link_align="right" more_icon="icon: arrow-left"][/su_expand]