به گزارش آریاورزش، عادل بناکار سرمربی شهرداری تبریز پس از شکست در برابر آرمان اردکان اظهار داشت:  برابر آرمان اردکان یزد بازی را بد آغاز کردیم و دو ست اول را از دست دادیم، اما بازیکنان تیم به بازی برگشته و دو ست بعدی را به پیروزی رسیده و کار را به ست نهایی کشاندیم.

بناکار گفت: با وجود نمایش پایاپای در ست پنجم در نهایت ۱۷ بر ۱۵ به میزبان واگذار کرده و باید عنوان کنم در این بازی اشتباهات فردی بازیکنان تیم بالا بوده و بهترین فرصت برای پیروزی برابر این تیم و صعود به رتبه چهارم جدول را از دست دادیم.

عادل بناکار سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز تصریح کرد: هفته آینده در تبریز میزبان تیم کاله مازندران هستیم و تیم متین ورامین نیز به مصاف تیم بانک سرمایه می‌رود و ما می‌توانیم با برتری بر کاله شانس پیشی گرفتن از متین ورامین و صعود به رده چهارم جدول را داشته باشیم.

[caption id="attachment_56642" align="aligncenter" width="800"]شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴ عادل بناکار سرمربی شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

[su_expand more_text="گروه رسانه‌های خبری" less_text="برگرفته از خبرگزاری فارس" link_color="#ff000f" link_style="button" link_align="right" more_icon="icon: arrow-left"][/su_expand]