به گزارش آریاورزش، میرسپاسی نایب رییس زنان فدراسیون والیبال گفت:احتمال حضور سرمربی کره ای در تیم ملی والیبال زنان وجود دارد و اگر او نمی تواند در پروسه ای یکماهه برای انجام مذاکره و ارایه برنامه هایش به ایران سفر کند، شاید دبیر فدراسیون برای بررسی وضعیت این مربی راهی کره شود.

 زهره میرسپاسی ادامه داد: همانطور که قبلا هم گفته ام ما سوابق سه مربی خارجی از جمله مربی کره جنوبی را بررسی کرده ایم حالا دیگر باید فدراسیون والیبال، حمایت کند تا هر چه زودتر سرمربی خارجی تیم ملی والیبال زنان مشخص شود.
والیبال زنانزهره میرسپاسی

چندی پیش مسئولان فدراسیون والیبال از مذاکراتشان با یک مربی زن اهل کره جنوبی خبر داده و اعلام کردند این مربی اگر چه سابقه هدایت تیم ملی را نداشته اما تجربه بسیار خوبی در تربیت والیبالیست ها در رده پایه دارد .

این مربی در مقابل خواست فدراسیون برای حضور یکماهه در تهران و برای بررسی عملکردش از نزدیک توسط کارشناسان والیبال کشور پاسخ منفی داده است و اعلام کرده پس از امضا قرار داد حاضر به سفر به ایران خواهد بود. میرسپاسی درخصوص دعوت فدراسیون والیبال از یک مربی خارجی که از سوی رائول لوزانو مربی آرژانتینی تیم ملی معرفی شده است ، نیز گفت: منتظر بازگشت افشار دوست به تهران هستیم و به احتمال زیاد امروز جلسه ای درخصوص مربی تیم ملی والیبال زنان با حضور داور زنی و افشار دوست در فدراسیون داریم که موضوع سرمربی خارجی تیم ملی زنان در آن بررسی شده و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ می شود.

والیبال بانوان  

میرسپاسی با بیان اینکه هنوز هیچ چیز مشخص نیست،گفت: رباب شهریان معاون امور ورزشی زنان در وزارت ورزش و جوانان حمایت های همه جانبه وزارت ورزش از جذب مربی خارجی برای تیم والیبال زنان را اعلام کرده و من امیدوارم فدراسیون نیز همکاری لازم را در این خصوص داشته باشد تا بتوانیم هر چه زودتر تمرینات این تیم را آغاز کنیم . میرسپاسی گفت: کار استعداد یابی با کمک مربیان برتر کشور صورت گرفته و آخرین مرحله آن نیز اردیبهشت ۹۵ انجام خواهد شد تا در صورت حضور مربی خارجی، تیم های های ملی والیبال زنان در رده های مختلف سنی فعالیت خود را زیر نظر این مربی پیگیری کنند.

No Name (1)

[su_expand more_text="گروه رسانه‌های خبری" less_text="برگرفته از خبرگزاری ایرنا" link_color="#ff000f" link_style="button" link_align="right" more_icon="icon: arrow-left"][/su_expand]