به گزارش آریاورزش، جهانگیر سیدعباسی درباره دیدار تیم شهرداری ارومیه در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال ایران اظهار کرد: پس از پیروزی مقابل تیم آلومنیوم المهدی و رسیدن به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر والیبال این هفته باید به ورامین رفته و با تیم متین صالحین این شهر دیدار کنیم.
سیدعباسی ضمن سخت توصیف کردن نبرد با تیم متین صالحین گفت: شاگردان محمد ترکاشوند از ابتدای فصل نشان دادند که از توانمندی زیادی برخوردار هستند. متینی‌ها بسیار پخته کار می‌کنند و باید برای رویارویی با آنها با تمام توان به میدان برویم.
وی اضافه کرد: بازی با تیم متین در ورامین برای همه تیم‌ها سخت است. آن‌ها هوادارانی دارند که تمام مدت دیدار تیمشان را تشویق کرده و کار را برای هرتیمی دشوار می‌کنند. به همین دلیل نمی‌توان دقیقا پیش‌بینی کرد که در این دیدار چه اتفاقی خواهد افتاد.
[caption id="attachment_58325" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و سایپا در لیگ برتر۹۴ جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم شهرداری ارومیه[/caption]
سیدعباسی با اشاره به دیدار رفت دو تیم شهرداری ارومیه و متین صالحین ورامین ، گفت: در ارومیه ما بازی را به تیم متین واگذار کردیم. در رقابتی سنگین که پنج ست ادامه پیدا کرد. بازیکنان متین بسیار جنگنده و با انگیزه کار می‌کنند و قطعا برای تکرار پیروزی دور رفت به میدان خواهند آمد. از طرفی بازیکنان من هم به دنبال جبران باخت مقابل این تیم هستند و این موضوع دیدار این هفته را جذاب خواهد کرد.
سیدعباسی درباره دیدار تیمش مقابل آلومنیوم هرمزگان که منجر به کسب پیروزی ۳ بر یک تیمش شد،‌ افزود: تیم آلومینیوم واقعا نمایش خوبی در دیدار با ما داشت. آن‌ها کم اشتباه بودند و در بسیاری از دقایق بازی بازیکنان تیم ما را تحت فشار قرار داده بودند. احساس می‌کنم این تیم توانایی این را دارد که جایگاه بهتری در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ داشته باشد.
تصاویر مسابقه شهرداری ارومیه و گوهر کویر زاهدان در لیگ برتر والیبال ۹۴
[su_expand more_text="گروه رسانه‌های خبری" less_text="برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان" link_color="#ff000f" link_style="button" link_align="right" more_icon="icon: arrow-left"][/su_expand]