به گزارش آریاورزش، رقابتهای انتخابی اروپایی المپیک ۲۰۱۶ در بخش بانوان دیشب با برگزاری دیدار بین تیم‌های بانوان ترکیه و بانوان هلند پیگیری شد که این مسابقه نهایتا با نتیجه ۳-۰ به نفع هلند خاتمه یافت. روند امتیازگیری این دیدار به شرح زیر می باشد:

[event_results 58698] تیم هلند در مجموع با عملکرد بهتری که در خط حمله داشت موفق شد دفاع ترکیه را مغلوب خود سازد و چنانچه  آمار امتیازات تیم هلند نشان می دهد این تیم ۳۹ امتیاز مستقیم از حمله، ۶ امتیاز از سرویس، ۶ امتیاز از دفاع بدست آورده و  ۲۴ امتیاز از امتیازات کسب شده این تیم،حاصل از خطاهای بانوان ترکیه بوده است. [caption id="attachment_59496" align="aligncenter" width="883"] تیم بانوان هلند در رقابتهای انتخابی المپیک ۲۰۱۶[/caption]

وضعیت ۲ تیم بعد از این نتیجه و برنامه مسابقات بعدی آن‌ها

تیم ترکیه، میزبان این دوره از رقابتها، حتی با وجود این شکست باز هم در گروه A صدرنشین است و  به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

بنظر نمی رسد کار تیم بانوان هلند برای راه یابی به مرحله بعد چندان دشوار باشد این تیم امشب با تیم ته جدولی کرواسی دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی بعنوان تیم دوم این گروه، باید با تیم اول گروه B باید مسابقه دهد.

[league_table 58693] [caption id="attachment_59497" align="alignnone" width="883"] دیدار بانوان تیم هلند و ترکیه در رقابتهای انتخابی المپیک ۲۰۱۶[/caption]