کاپیتان تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: از هفته آینده دیدارهای سخت آغاز می‌شود و ما مطمئناً کار سختی مقابل حریفان قدرتمند خود خواهیم داشت. در ادامه می توانید متن کامل صحبتهای میکائیل تاجر و اکبر ولایی را مشاهده نمایید.

[tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] اظهارات میکائیل تاجر [/tab_title] [tab_title] اظهارات اکبر ولایی [/tab_title] [/tabs_head] [tab]

به گزارش آریاورزش، میکائیل تاجر درباره پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم المهدی بندرعباس، اظهار داشت: با توجه به نتایجی که رقبای ما در دیدارهای همزمان کسب کرده بودند، ما به ۳ امتیاز شیرین و حساس این دیدار نیاز مبرمی داشتیم.

تاجر افزود: همه بازیکنان برای برد در این دیدار هم‌قسم شده بودند که خدا را شکر توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم و امیدوارم در دیدارهای آینده نیز بتوانیم به این روند رو به رشد خود ادامه دهیم.

میکائیل تاجر کاپیتان تیم والیبال شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: از هفته آینده دیدارهای سخت ما در رقابت‌های سوپر لیگ باشگاه‌های کشور آغاز می‌شود و ما مطمئناً کار سختی مقابل حریفان قدرتمند خود خواهیم داشت.

تاجر در مورد اعتراض تیم آلومینیوم به داور این دیدار، گفت: پیش از آغاز مسابقه ما به بازیکنان خود گفته بودیم که نباید به داور و تصمیماتی که می‌گیرد اعتراض کنند. باید تیم‌ها از داوران ما حمایت کنند و اجازه به حاشیه کشیده شدن آنان را ندهند.

[caption id="attachment_58474" align="aligncenter" width="800"]shahrdari-tabriz-matin-varamin-94-34 میکائیل تاجر کاپیتان تیم شهرداری تبریز[/caption]

[/tab] [tab]

به گزارش آریاورزش، بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: خوشبختانه در حال حاضر باشگاه شهرداری تبریز حمایت خوبی از تیم‌های والیبال خود در رده‌های سنی مختلف انجام می‌دهد.

اکبر ولایی درباره پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم هرمزگان، اظهار داشت: بازی خیلی خوب بود که تیم ما از همان ابتدای مسابقه برای برد به زمین آمده بود و درنهایت نیز توانست به هدف خود دست پیدا کند.

ولایی افزود: تیم حریف نیز در این دیدار تلاش کرد که بتواند مقابل تیم ما ایستادگی کند اما نتوانست برابر ما حرفی برای گفتن داشته باشد و تبریز را با دستی خالی ترک کرد.

تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و متین ورامین

اکبر ولایی بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز در مورد سطح والیبال استان آذربایجان شرقی، گفت: خوشبختانه در حال حاضر باشگاه شهرداری تبریز حمایت خوبی از تیم‌های والیبال خود در رده‌های سنی مختلف انجام می‌دهد که اگر این روند ادامه داشته باشد، ما می‌توانیم در سال‌های نه چندان دور شاهد حضور بازیکنانی از این استان در سطح اول والیبال کشور باشیم.

ولایی تصریح کرد: ما مربیانی خوبی در استان داریم که اگر امکانات خوبی را هم در اختیار آنان قرار دهیم، نتیجه خوبی از آن خواهیم گرفت.

[caption id="attachment_58458" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و متین ورامین تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز[/caption]

[/tab] [/tabs]

[su_animate type="fadeInUpBig" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"] برگرفته از تسنیم [/tooltip][/su_animate]