یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش فریبا صادقی درباره ی مسابقه ی این هفته ی تیمش اظهار داشت: تیم ذوب آهن این هفته مقابل تیم برق شیراز بازی می‌کند. تیم برق تاکنون بازی‌های خوبی را داشته است. ما برای حفظ جایگاه خود در جدول به سه امتیاز این بازی نیاز داریم.

فریبا صادقی ادامه داد: بازی دو تیم دانشگاه آزاد و گاز هم در این هفته برای ما خیلی مهم  است. به طورحتم بازی این دو تیم جذاب خواهد بود . در کل می‌توان گفت بازی‌های این هفته جذاب و پرهیجان است.

[caption id="attachment_7668" align="aligncenter" width="800"]تیم ذوب‌آهن اصفهان تیم ذوب‌آهن اصفهان[/caption]

سرمربی تیم والیبال ذوب آهن لیگ امسال والیبال بانوان را به لحاظ فنی قوی‌تر از سال گذشته توصیف کرد و خاطرنشان کرد: لیگ امسال از لحاظ فنی شرایط بهتری نسبت به سال گذشته دارد و تیم‌ها با آمادگی بالاتری در لیگ حاضر شده‌اند، اگرچه رقابت برای قهرمانی همچنان بین دو، سه تیم است.

صادقی افزود: برای دور برگشت احتمال جا به جایی چند بازیکن در تیم‌مان وجود دارد و تمام برنامه ما این است که بتوانیم قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به دست بیاوریم.

[caption id="attachment_55660" align="aligncenter" width="800"]تیم ذوب‌آهن اصفهان تیم ذوب‌آهن اصفهان[/caption]

فریبا صادقی سرمربی تیم والیبال نوجوانان اشاره‌ای هم به منتفی شدن حضور مربی کره‌ای در تیم‌های پایه والیبال بانوان داشت و گفت: تعداد مربیان زن بین‌المللی در والیبال کم است، چرا که اکثر تیم‌های بانوان در دنیا  تحت هدایت مربیان مرد هستند به همین دلیل پیدا کردن مربی خارجی  زن سخت است. با توجه به این که والیبال بانوان ما به دانش مربیان خارجی نیاز دارد به نظرم باید با شرایط  این مربی خارجی کنار بیاییم.

صادقی خاطر نشان کرد: همیشه از طرح حضور مربی خارجی برای والیبال بانوان استقبال کرده‌ام و معتقدم برای این که والیبال بانوان ما سیر صعودی داشته باشد باید از مربیان خارجی با دانش بالا استفاده کنیم.

[caption id="attachment_12207" align="aligncenter" width="800"]فریبا صادقی فریبا صادقی[/caption]

[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="sw"]برگرفته از تسنیم[/tooltip]