به گزارش آریاورزش، سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز با وجود مشکلات مالی حاکم بر باشگاه، توانست ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان ما را پرداخت کند.

عادل بناکار درباره پیروزی تیمش مقابل متین ورامین اظهار داشت: امروز هر ۲ تیم نیز بازی برابری از خود به نمایش گذاشتند که تیم حریف بسیار عالی بازی می‌کرد.

بناکار افزود: بازیکنان ما در این دیدار علی‌رغم باخت در ست اول، در ادامه به خود آمدند و توانستند به بازی برگردند. با توجه به اینکه متین ورامین رقیب مستقیم ما محسوب می‌شد، تیم ما به این برد نیاز مبرمی داشت که خدا را شکر توانستیم به آن دست پیدا کرده و با کسب ۲ امتیاز ارزشمند آن، به شرایط خود در جدول رده‌بندی سروسامان بدهیم.

[caption id="attachment_58480" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و متین ورامین تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و متین ورامین[/caption]

بناکار خاطرنشان کرد: تیم ما موفق شد با این برد شیرین، جایگاه پنجمی خود را تثبیت کند که امیدوارم در دیدارهای آینده نیز بتواند به این روند رو به رشد خود ادامه داده و در نهایت رتبه‌ای در حد و اندازه‌های والیبال آذربایجان کسب کند.

بناکار با اشاره به رفع مشکلات مالی این تیم در روزهای گذشته، تأکید کرد: باید از دکتر سهرابی، مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز نهایت تشکر را داشته باشم که با وجود مشکلات مالی حاکم بر باشگاه، توانست قبل از بازی با متین ورامین، ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان ما را پرداخت کند.

وی تصریح کرد: هر چند بازیکنان ما در دیدارهای گذشته نیز بسیار خوب عمل کرده بودند اما آنان با پرداخت این ۲۰ درصد، در دیدار مقابل متین ورامین با روحیه ۲ چندان به میدان رفته و نمایش تحسین‌برانگیزی داشتند.

[caption id="attachment_58475" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و متین ورامین عادل بناکار سرمربی تیم شهرداری تبریز[/caption]

[su_animate type="fadeInUpBig" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"] برگرفته از تسنیم [/tooltip][/su_animate]