به گزارش آریاورزش،  تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته چهاردهم از بیست و نهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور جام ۲۰۰ شهید والیبالیست عصر امروز یکشنبه (۱۳ دی ماه) در سالن شش هزار نفری غدیر با نتیجه ۳ بر یک مقابل تیم نارنجی پوش سایپای تهران به برتری رسید.

در ادامه میتوانید اظهارات سرمربیان دو تیم را مشاهده نمایید:

[tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] اظهارات جهانگیر سیدعباسی [/tab_title] [tab_title] اظهارات ناصر شهنازی [/tab_title] [/tabs_head] [tab]

به گزارش آریاورزش، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: بازیکنانم فرصت میدانداری و تمرکز را از تیم سایپای تهران گرفتند.

جهانگیر سیدعباسی عصر یکشنبه پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل سایپای تهران افزود: در مجموع بازی راضی کننده و قابل قبولی مقابل تیم سایپا به نمایش گذاشتیم. وی اظهار کرد: در ست دوم اشتباهات زیادی در توپ های برگشتی و دریافت های اول داشتیم و این امر موجب شد یک ست را به میهمان خود واگذار کنیم. [caption id="attachment_57773" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال ۹۴ جهانگیر سیدعباسی[/caption] سیدعباسی گفت: تیم والیبال سایپای تهران یکی از منسجم ترین تیم های حال حاضر لیگ است که مقابل تیم های بزرگی همچون بانک سرمایه و پیکان خوب ظاهر شده است ولی امروز مقابل ارومیه پر اشتباه ظاهر شد. سیدعباسی اظهار کرد: به احتمال بسیار زیاد قبل از دیدار هفته شانزدهم مقابل متین صالحین ورامین، یک دیدار زودتر از موعد از هفته هفدهم با تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان روز شنبه ( ۱۹ دی ماه) خواهیم داشت. سیدعباسی گفت: تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان چهارشنبه  در تبریز خواهد بود و قصد دارد به علت کم کردن هزینه های خود از تبریز به ارومیه سفر کند. [caption id="attachment_56563" align="aligncenter" width="800"]تصاویز مسابقه بانک سرمایه و شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال ۹۴ شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

[/tab] [tab]

به گزارش آریاورزش، سرمربی تیم والیبال سایپای تهران گفت: بازیکنانم در برابر تیم شهرداری ارومیه کمتر از حد انتظار ظاهر شدند و هیچ یک از برنامه های کادر فنی در زمین پیاده نشد.

ناصر شهنازی عصر روز یکشنبه پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل شهرداری ارومیه افزود: این پیروزی را به مردم و هواداران خونگرم و والیبال بلد شهر ارومیه تبریک می گویم. وی اظهار کرد: امروز به جز ست دوم در تمامی ست ها، تیم شهرداری ارومیه خیلی بهتر از ما بازی کرد و این پیروزی حق مسلم آنها بود.

تصاویر مسابقه سایپای تهران و شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴

شهنازی گفت: هیچ یک از بازیکنانم نتوانستند نظم و هارمونی تیمی خوبی در جریان بازی داشته باشند و با وجود آنالیز دقیقی که برای این دیدار انجام داده بودیم موفق به ارائه آن در زمین نشدیم. وی اضافه کرد: درست است که شرایط بازیکنان تیم شهرداری ارومیه از نظر تجربه و ملی پوش بودن، با بازیکنان جوان و کم تجربه سایپا یکسان نیست ولی اگر کمی تمرکز و دقت می کردیم می توانستیم بازی تماشاگر پسندی به نمایش بگذاریم. شهنازی ادامه داد: بازی های لیگ برتر هنوز ادامه دارد و ما همچنان فرصت برای جبران داریم و به طور یقین با بررسی و تقویت نقاط ضعف مان می توانیم به روزهای اوج برسیم. وی گفت: تماشاگران ارومیه ای مثل همیشه با حضور پرشور خود هیجان و جذابیت خاصی به این دیدار بخشیده بودند و من به عنوان یک شهروند ارومیه ای مدیون لطف و محبت آنها هستم.

[caption id="attachment_54524" align="aligncenter" width="800"]تیم والیبال سایپا  تیم والیبال سایپا[/caption]

[/tab] [/tabs]

[su_animate type="fadeInUpBig" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"] برگرفته از ایرنا [/tooltip][/su_animate]