به گزارش آریاورزش، در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴ امروز عصر از ساعت ۱۷ در سالن شهید گل عباسی ورامین دو تیم متین ورامین و شهرداری تبریز به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه ۲-۳ به سود شهرداری تبریز به پایان رسید.

[event_results 55530]

[gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="54661,54625"]

آریاورزش : در این مسابقه جذاب و تماشایی که در حضور بیش از ۲۰۰۰ تماشاگر سالن شهید گل‌عباسی ورامین برگزار شد متینی‌ها ست اول را بسیار بهتر از حریفشان آغاز کردند و درخشش پرویز پزشکی و محمد‌کاظم باعث شد تا شاگردان ترکاشوند بعد از یک جدال نفس‌گیر ست اول را ۲۵-۲۳ از آن خود کنند.

اما جریان بازی در ست‌های دوم و سوم کاملا متفاوت بود و تبریزی‌ها موفق شدند با درخشش دریافت‌کننده جوانشان اکبر ولایی، در ۲ ست پیاپی و با نتایج ۲۳-۲۵ و ۲۱-۲۵ میزبانشان را شکست دهند.

[caption id="attachment_54599" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز در لیگ برتر۹۴ تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز در لیگ برتر۹۴[/caption]

با آغاز ست چهارم بازیکنان متین ورامین که حال می‌دانستند اگر این ست را هم ببازند بازی را واگذار خواهند کرد با انگیزه بیشتری وارد میدان شدند و عملکرد خوب محمدکاظم و شیرکوند باعث شد تا ورامینی‌های با انگیزه این ست را ۲۵-۱۶ از آن خود کنند و بازی به ست پنجم کشیده شد.

در ست پنجم اما باز تبریزی‌ها بودند که با درخشش پاسور خوبشان (طاهر وادی) و ولایی بار دیگر ورامینی‌ها را در خانه زمین‌گیر کردند و ۱۱-۱۵ برنده این ست و ۲-۳ هم برنده بازی شدند.

[caption id="attachment_57454" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴ تصاویر مسابقه شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

وضعیت دو تیم در جدول رده بندی و دیدارهای هفته آتی

تیم متین ورامین با این باخت متحمل ششمین باخت خود در رقابتهای این فصل شد و با ۸ برد و ۶ باخت و ۲۵ امتیاز در جایگاه چهارم باقی ماند.شاگردان ترکاشوند در بازی بعدی خود در روز  چهارشنبه ۱۶ دی ماه در سالن المپیک گنبد و از ساعت ۱۷ به مصاف جواهری گنبد خواهد رفت.

تیم شهرداری تبریز هم با این برد به هشتمین پیروزی خود در رقابتهای این فصل دست یافت و با ۸ برد و ۲۳ امتیاز در مکان پنجم ایستاد. شاگردان بتاکار در دیدار بعدی خود در روز چهارشنبه ۱۶ دی ماه در سالن شهید اقدمی و از رأس ساعت ۱۷ از تیم آلومینیوم المهدی میزبانی خواهند کرد.

[league_table 44587]

[caption id="attachment_54595" align="aligncenter" width="800"]تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر۹۴ تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر۹۴[/caption]