به گزارش آریاورزش ، جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در آستانه بازی با سایپا گفت : تمرین امروز تیم تنها با ۷۰ درصد توان انجام شد و نتوانستیم آن چیزی که مدنظرمان بود انجام دهیم.

سیدعباسی افزود : در ۲ بازی آخری که انجام دادیم از لحاظ سیستم بازی بسیار راضی کننده بوده ایم و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد. ضمن اینکه بنا داریم بازی به بازی پیش برویم و به خواسته هایمان دست یابیم.

سرمربی شهرداری ارومیه در مورد حضور کشاورزی بجای فیاضی تصریح کرد :هر بازیکن ویژگی های خاص خود را دارد و آرش کشاورزی بهترین گزینه ای بود که میتوانستیم از بین بازیکنان آزاد در این پست جذب کنیم و به نظرم او میتواند برای تیم مفید باشد ، گرچه او در ابتدای حضور در ارومیه آمادگی خوبی نداشت.

سیدعباسی گفت : ما بعد از مصدومیت پوریا فیاضی ، بدنبال جذب گزینه های خارجی هم رفتیم ولی متاسفانه هیچ بازیکنی در این موقع آزاد نیست و امکان جذب یار خارجی نداشتیم گرچه در صورت پیدا کردن گزینه ای مناسب حتما برای جذب آن فکر خواهیم کرد.

تصاویر مسابقه شهرداری ارومیه و ثامن الحجج در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴

سیدعباسی افزود : ما در ابتدای فصل نتوانستیم آن بازیکنانی که مدنظرمان بود جذب کنیم زیرا تیم هایی چون پیکان و بانک سرمایه بودجه خوبی برای خرید بازیکن داشتند.

سرمربی شهرداری ارومیه تصریح کرد : در صورت تمدید قرارداد برای فصل آینده بدنبال جذب بازیکنان جوان و بخصوص از تیم دوم شهرداری در لیگ دسته اول خواهم بود.

سیدعباسی در مورد اتفاقات رخ داده در بازی پیکان و بانک سرمایه گفت : هیچ نظری در این مورد ندارم ولی نفس کار مناسب نبود.

جهانگیر سیدعباسی در پایان افزود : خستگی ناشی از سفر به تهران بخاطر مصاحبه تلویزیونی همچنان در من وجود دارد.

[caption id="attachment_57384" align="aligncenter" width="600"]تصاویر مسابقه شهرداری ارومیه و ثامن الحجج در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ۹۴ جهانگیر سیدعباسی[/caption]

[su_animate type="fadeInUpBig" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"] برگرفته از خبرآنلاین [/tooltip][/su_animate]