به گزارش آریاورزش، عادل بناکار در آستانه هفته چهاردهم و دیدار با متین صالحین اظهار کرد: متین در دور برگشت خیلی بازی‌های خوبی انجام داده و تیم خیلی خوبی است. ما در دور برگشت مقابل سایپا شروع خوبی نداشتیم اما مقابل زاهدان خوب کار کردیم. می دانیم این هفته در شهر ورامین مسابقه دادن سخت است. انشاءالله بتوانیم بازی‌های خوبی ارائه دهیم. ما دو بازیکن خارجی داشتیم. گوتسف با توجه به اینکه باید برای مسابقات قهرمانی اروپا آماده شود، به اردوی تیم ملی بلغارستان رفته است.

[caption id="attachment_56642" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه سایپای تهران و شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴ عادل بناکار سرمربی تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

وی افزود: همانطور که می دانید، آرش کشاورزی را متاسفانه از دست دادیم و مهدی کریمی را به جای او به تیم خود اضافه کردیم. ما در بازی رفت در شرایطی به مصاف ورامین رفتیم که حریف بازی همیشگی خود را ارائه نداد. اما متین از نظر کادر فنی و بازیکنان یکی از تیم های خوب است. آنها در شهر ورامین با تیم های بزرگ براحتی بازی کرده اند. ما هم می رویم تا بازی خوبی داشته باشیم. این دیدار برای ما خیلی حساس است. بازی سخت و سنگینی با این تیم خواهیم داشت.

بناکار تاکید کرد: بازی رو در روی ما با متین خیلی مهم است. با توجه به شرایط، این دیدار برای ما حکم یک مسابقه شش امتیازی دارد. انشاءالله بازی خوبی انجام دهیم و به موفقیت برسیم. ما تلاش می کنیم تا با پیروزی در این مسابقه به رتبه چهارم جدول برسیم. دوست داریم قبل از پلی آف جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کنیم تا در پلی آف دو میزبانی داشته باشیم.

تصاویر مسابقه والیبال  بانک سرمایه و شهرداری تبریز در هفته دهم لیگ برتر۹۴

[su_animate type="fadeInUpBig" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"] برگرفته از ایسنا [/tooltip][/su_animate]