به گزارش آریاورزش از سری رقابتهای هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان از ساعت ۱۵ امروز تیم‌های تهرانی دانشگاه آزاد و سایپا در سالن فتح مجموعه علوم تحقیقات به مصاف هم رفتند که بعد از یک بازی تقریبا یک‌طرفه شاگردان مریم هاشمی در تیم دانشگاه آزاد با نتیجه ۳-۰ و طبق روند امتیازگیری از سد خودروسازان گذشتند : [event_results 51356] [gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="56810,56885"]

وضعیت ۲ تیم بعد از این نتیجه و برنامه مسابقات بعدی آن‌ها

تیم دانشگاه آزاد با این نتیجه به چهارمین برد خود در رقابت‌های این فصل دست یافت و در حال حاضر با ۴ برد و ۱ باخت و ۱۳ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به گاز تهران در صدر جدول قرار دارند.

شاگردان هاشمی باید در بازی بعدی خود در دربی لیگ برتر والیبال بانوان از ساعت ۱۵ ، پنج‌شنبه ۱۷ دی‌ماه در سالن فتح پذیرای رقیب دیرینه خود یعنی گاز تهران باشند، مسابقه‌ای که به دلیل حضور ستارگان تیم ملی والیبال بانوان در هر ۲ تیم از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود.

تیم سایپای تهران هم با این باخت متحمل سومین شکست خود در رقابتهای این فصل از لیگ برتر والیبال بانوان شد و با ۲ برد و ۳ باخت و ۶ امتیاز در مکان پنجم جدول ایستاد.

شاگردان نسرین خزانی بازی بعدی خود را از ساعت ۱۵ فردا ۱۱‌دی‌ماه در خانه والیبال تهران مقابل تیم قدرتمند برگزار خواهند کرد و با انجام این بازی نیم‌فصل برای آن‌ها به پایان خواهد رسید.

[league_table 48871]  [caption id="attachment_56818" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه بانوان دانشگاه آزاد در لیگ برتر والیبال بانوان 94 تصاویر مسابقه بانوان دانشگاه آزاد در لیگ برتر والیبال بانوان ۹۴[/caption]