به گزارش آریاورزش در دیداری تعجیلی از هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مردان امروز و از ساعت ۱۷، تیم‌های شهرداری ارومیه و گوهرکویر زاهدان با قضاوت محمد عشق‌دوست و در حضور چیزی نزدیک به ۱۵۰۰ تماشاگر سالن غدیر ارومیه به مصاف هم رفتند که نتیجه این دیدار نهایتا با حساب ۳-۰ و طبق روند امتیازگیری زیر به نفع شاگردان سیدعباسی به اتمام رسید

[event_results 55539] [gallery link="file" size="medium" columns="2" ids="51008,57471"]

برای مشاهده تحلیل هر ست بر روی عنوان آن که به رنگ آبی نوشته شده است کلیک کنید ، برای مثال در صورتی که می‌خواهید تحلیل ست سوم را مشاهده بفرمائید بر روی "ست سوم" کلیک کنید.

[tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] "ست اول " [/tab_title] [tab_title] "ست دوم " [/tab_title] [tab_title] "ست سوم " [/tab_title] [/tabs_head] [tab] ارومیه ۱۰ - زاهدان ۴ : بازی در این ست در حالی آغاز شد که سیدعباسی به تعدادی از بازیکنان اصلی خود مانندسعید معروف ، آرمین تشکری و عبدالرضا علیزاده و میلاد عبادی‌پور استراحت داده بود و به جای آن‌ها از وحید سیدعباسی،جواد محمدی نژاد، ایرج میکائیل‌زاده و امیر خداپرستی استفاده می‌کرد. فلامینگوهای ارومیه کار را از همان آغاز بسیار بهتر از مهمانشان آغاز کردند و تماشاگران به نسبت کم‌تعداد دورنالار یوواسی شاهد یک بازی تقریبا یک طرفه بودند.

[caption id="attachment_53245" align="aligncenter" width="720"]لیگ برتر والیبال ۹۴ لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

ارومیه ۲۰ - زاهدان ۱۱ :  برتری ارومی‌ها رفته رفته بیشتر می‌شد و آبشارها و دفاع‌های قدرتمند رضایی امان از حریف بریده بود و به نظر می‌رسید که شاگردان کم‌انگیزه مقدم در تیم زاهدان رمقیبرای ادامه ست ندارند به همین خاطر زاهدانی‌ها برای خروج از این بحران درخواست تایم استراحت کردند.

ارومیه ۲۵ - زاهدان ۱۷ :  زاهدانی‌ها تا حدودی به خودشان آمدند و با درخشش پاسورشان (نیما افشار) تا حدودی توانستند این اختلاف را جبران کنند اما در نهایت این دفاع حامد رضایی و آبشار پیروت‌پور بود که ست اول را با حساب ۲۵-۱۷ به نفع میزبان به پایان رساند.

  [/tab] [tab] ارومیه ۵ - زاهدان ۵ : بازی در ست دوم بسیار نزدیک و نفس‌گیر آغاز شد و بعد از اینکه حامد رضایی ۲ امتیاز از دفاع و آبشار به دست آورد زاهدانی‌ها کار را ۲-۲ مساوی کردند. جدال نزدیک ۲ تیم همچنان ادامه داشت زاهدانی‌ها موفق شدند با دفاع آبشار خداپرستی و امتیازگیری تقوی نتیجه را در عدد ۵ به تساوی کشیدند.

ارومیه ۱۰ - زاهدان ۸ : بازی خوب مردان بلوچستان باعث شد تا برای اولین بار در نتیحه ۵-۶ از میزبانشان پیش بیافتند اما فلامینگوها خیلی زود جریان بازی را به نفع خود تغییر دادند و آبشار تاریوردی ارومیه را ۷-۶ پیش انداخت. رقابت تنگنفس‌گیر ۲ تیم با رسیدن امتیازات ۲ تیم به ۸ همچنان ادامه داشت تا اینکه با آبشار موفق پیروت‌پور  و دفاع ناموفق زاهدانی‌ها میزبان به برتری ۱۰-۸ دست یافت و اختلاف به ۲ رسید.

[caption id="attachment_57416" align="aligncenter" width="600"]تصاویر مسابقه شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال ۹۴ تصاویر مسابقه شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

ارومیه ۱۶ - زاهدان ۱۵ : شاگردان مقدم که کار را در این ست بسیار خوب آغاز کرده بودند در ادامه جریان بازی باز هم پایاپای با شاگردان سیدعباسی پیش می‌رفتند و عملکرد خوب مولایی بازی را ۱۱-۹ کرد اما ارومی‌ها بعد از آن توانستند با آبشارهای محکم رضایی و خداپرست اختلاف را به ۳ برساندند و نتیجه ۱۴-۱۱ شد. اشتباهات پیروت‌پور بعد از این نتیجه باعث شد تا زاهدانی‌ها اختلاف را کم کنند و نتیجه ۱۴-۱۳ شد. شاگردان مقدم با دفاع آبشار خداپرستی بازی را در عدد ۱۵ به تساوی کشاندند ولی پیروت‌پور با آبشار محکمش اشتباهات قبلی‌ش را جبران کرد و ارومیه با برتری ۱۶-۱۵ به استقبال وقت استراحت فنی دوم رفت.

ارومیه ۲۵ - زاهدان ۲۱ : بعد از تایم استراحت فنی دوم نبرد شانه به شانه ۲ تیم از سر گرفته شد ولی درخشش دوباره حامد رضایی ارومی‌ها را ۲ امتیاز پیش انداخت و نتیجه ۲۱-۱۹ بر روی تابلوی امتیازات ثبت شد، برتری فلامینگوها در ادامه با عملکرد خوب رضایی و خداپرستی بیشتر هم شد  و حساب کار به ۲۳-۲۰ رسید و نهایتا فلامینگوها ۲۵-۲۱ این ست تماشایی را هم از آن خود کردند.

 [/tab] [tab] ارومیه ۸ - زاهدان ۳ : با آغاز ست سوم سیدعباسی تعدادی از بازیکنان اصلی را به میدان فرستاد و کشاورزی و بازارگرد هم در ترکیب تیم شهرداری ارومیه قرار گرفتند.تجربه بالای ارومی‌ها در این ست باعث شد تا از همان ابتدا به حریف خود اجازه خودنمایی ندهند و با برتری ۸-۳ به استقبال وقت استراحت فنی اول رفتند.

ارومیه ۱۰ - زاهدان ۷ : بعد از وقت استراحت فنی اول عملکرد خوب ارومی‌ها تا حدودی با اختلال مواجه شد و زاهدانی‌ها پا به پای حریف امتیازگیری کردند و نتیجه ۹-۶ شد تا اینکه جواد محمد‌نژاد در خط سرویس قرار گرفت و موفق شد از سرویس امتیاز مستقیم کسب کند و حساب کار ۱۰-۶ شد اما جواد سرویس بعدی را از دست داد و نتیجه به عدد ۱۰-۷ رسید.

[caption id="attachment_57400" align="aligncenter" width="600"]تصاویر مسابقه شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال ۹۴ تصاویر مسابقه شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

ارومیه ۲۱ - زاهدان ۱۵ : تیم قعرنشین زاهدان با درخشش پاسور خود و دریافت‌های بد ایرج میکائیل زاده اختلاف را به ۲ رساند و نتیجه ۱۱-۹ شد اما باز هم دفاع‌ها، سرویس‌ها و آبشارهای موثر حامد رضایی و مهدی بازارگرد به مدد فلامینگوها آمدند و امتیازگیری‌های پیاپی این ۲ بازیکن با سابقه ارومیه را ۲۱-۱۵ از حریفش پیش انداخت.

ارومیه ۲۵ - زاهدان ۱۸ : در امتیازات پایانی ست هم ارومی‌ها به نسبت بهتر از حریف خود بودند و وحیدسیدعباسی موفق شد با یک امتیاز مستقیم سرویس نتیجه را ۲۴-۱۸ کند و در پایان هم بعد از یک رالی تماشایی و جذاب آبشار کوبنده بازارگرد بازی را با حساب ۲۵-۱۸ به نفع ارومیه خاتمه داد.

 [/tab] [/tabs]

وضعیت ۲ تیم بعد از این نتیجه و برنامه مسابقات بعدی آن‌‌ها

تیم شهرداری ارومیه با این برد به یازدهمین پیروزی خود در این فصل از رقابتها دست یافت و با ۱۱ برد و ۳۴ امتیاز از ۱۴ بازی و یک بازی بیشتر نسبت به پیکان و بانک سرمایه در صدر جدول ایستاد.

شاگردان سیدعباسی باید در بازی بعدی خود از ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۱۳ دی‌ماه در سالن غذیر پذیرای شاگردان شهنازی در تیم سایپای تهران باشند.تقابل ۲ سرمربی ارومیه‌ای در این دیدار از نکات قابل توجه آن است.

تیم گوهرکویر زاهدان هم با این باخت رکورد چهاردمین باخت پیاپی در لیگ برتر امسال را هم به نام خود ثبت کردند و بدون هیچ بردی و با ۲- امتیاز در قعر حدول جای گرفتند.

شاگردان مقدم باید در بازی بعدی خود از ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۱۳ دی‌ماه در زاهدان پذیرای جواهری گنبد باشند.

[league_table 44587] [caption id="attachment_53302" align="aligncenter" width="800"]لیگ برتر والیبال ۹۴ لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]