[tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] اظهارات ناصر شهنازی [/tab_title] [tab_title] اظهارات عادل بناکار [/tab_title] [/tabs_head] [tab]

به گزارش آریاورزش،  ناصر شهنازی در مورد پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل شهرداری تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: ما در طول نیم‌فصل اول تمرین و تلاش زیادی کرده بودیم و حالا با این نتیجه پیروزی نتیجه آن را دیدیم.

شهنازی ادامه داد: فشردگی لیگ یک امر طبیعی است، البته من قبول دارم که این فشردگی فشار بیشتری به تیم‌های شهرستانی وارد می‌کند، ولی ما در ابتدای فصل این فشار را قبول کردیم و حالا در لیگ مشغول بازی هستیم.

[caption id="attachment_55204" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه سایپا در لیگ برتر والیبال ۹۴  ناصر شهنازی سرمربی تیم سایپا در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

وی که سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارد، گفت: تیم ملی برای شخص من در اولویت است. آرزوی من این است که تیم ملی راهی المپیک شود و امیدوارم هر کس در کنار تیم ملی قرار می‌گیرد، دلسوز باشد و به آن خدمت کند.

ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا درباره حضور سیچلو مربی تیم ملی والیبال ایران در سالن گفت: حضور او قطعا روی بازیکنان تاثیرگذار است و در عین اینکه می‌تواند به آنها استرس وارد کند، ممکن است باعث بهتر بازی کردن آنها هم بشود.  بازیکنان من امروز خیلی خوب کار کردند و من به همه آنها تبریک می‌گویم.

[caption id="attachment_54524" align="aligncenter" width="800"]تیم والیبال سایپا  تیم والیبال سایپا[/caption]

[/tab] [tab]

به گزارش آریاورزش، عادل بناکار در مورد شکست ۳ بر صفر شاگردانش مقابل سایپا اظهار داشت: هیچ کدام از بازیکنان ما در دیدار امروز مقابل سایپا در حد و اندازه‌های خود نبودند. سایپا خیلی بهتر از ما بازی کرد و ما باید علت بازی ضعیف تیم را ریشه‌یابی کنیم.

وی ادامه داد: ما چون در بازی رفت نیز مغلوب سایپا شده بودیم، در این دیدار انتظار یک بازی سخت را داشتیم. همه بازیکنان با انگیزه بودند ولی هیچ‌کدام نتوانستند توانایی‌های خود را نشان دهند.

[caption id="attachment_54632" align="aligncenter" width="400"]تصاویر مسابقه والیبال  بانک سرمایه و شهرداری تبریز در هفته دهم لیگ برتر۹۴ شهرداری تبریز در لیگ برتر۹۴[/caption]

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: ما قبل از این بازی آرش کشاورزی را از دست دادیم و بازیکن بلغاری تیم نیز به اردوی تیم ملی بلغارستان ملحق شد، با این حال من به سایر بازیکنانم ایمان دارم و می‌دانم که در بازی‌های بعدی بهتر خواهند شد.

وی در مورد جدایی آرش کشاورزی از تیمش گفت: آرش به ما گفت که از نظر روحی نمی‌تواند در تبریز بماند. ما جلسات متعددی با او برگزار کردیم و او می‌گفت که دستش از اسپک زدن در تبریز می‌ترسد. دلایل او برای ما قانع کننده نبود به همین خاطر رضایتنامه او را دادیم تا به جایی برود که با کمال میل بازی کند.

بناکار در پایان تصریح کرد: ما دو بازیکن داخلی را مدنظر داریم که به زودی یکی از آنها جانشین آرش کشاورزی خواهد شد.

[caption id="attachment_53288" align="aligncenter" width="800"]عادل بناکار سرمربی شهرداری تبریز عادل بناکار سرمربی شهرداری تبریز[/caption]

[/tab] [/tabs]

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"]  برگرفته از تسنیم  [/tooltip][/su_animate]