به گزارش آریاورزش، عادل بناکار درباره جدایی آرش کشاورزی از تیم والیبال شهرداری تبریز، اظهار داشت: این بازیکن صحبت‌هایی را با کادر فنی انجام داده است اما به دلیل اینکه ما در این زمینه تصمیم‌گیرنده نهایی نیستیم، هنوز جدایی وی از تیم والیبال شهرداری تبریز قطعی نشده است.

وی افزود: این بازیکن چند روز پیش نزد ما آمده و مشکلات خود را برای ما بازگو کرد که این دلایل نیز تا حد زیادی برای من قانع‌کننده بود.

[caption id="attachment_55305" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال تیم ثامن و شهرداری تبریز در لیگ برتر۹۴ آرش کشاورزی بازیکن تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر۹۴[/caption]

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: ما به تصمیم او احترام می‌گذاریم اما تصمیم‌گیرنده اصلی درباره این موضوع هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه است.

بناکار در پاسخ به این سؤال که آیا جدایی کشاورزی مربوط به مسائل مالی می‌شود، گفت: جدایی او از تیم والیبال شهرداری تبریز به‌هیچ‌عنوان مربوط به مسائل مالی نمی‌شود و طبق گفته خود این بازیکن، او از نظر فکری شرایط ماندن در تبریز را ندارد.

وی تصریح کرد: کشاورزی علی‌رغم جدایی از تیم والیبال شهرداری تبریز، به ما اعلام کرد که دلش در تبریز می‌ماند اما به دلیل مشکلات روحی که برای او پیش‌آمده قادر به همراهی تیم نیست.

تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و پیکان

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در مورد دلایل جدایی کشاورزی از این تیم، خاطرنشان کرد: او به قرآن قسم خورد که هیچ مشکلی با کادر فنی و بازیکنان ندارد و همیشه از جو حاکم بر تیم والیبال شهرداری تبریز تعریف کرده است اما اگر در این تیم به کار خود ادامه دهد، هر ۲ طرف نیز آسیب خواهند دید.

وی گفت: ما تصمیم کشاورزی را به اطلاع هیئت‌مدیره و مدیریت باشگاه می‌رسانیم و هر تصمیمی را که آنان بگیرند، قبول می‌کنیم.

[caption id="attachment_47776" align="aligncenter" width="800"]تیم والیبال شهرداری تبریز تیم والیبال شهرداری تبریز[/caption]

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"]  برگرفته از تسنیم [/tooltip][/su_animate]