به گزارش آریاورزش، در چهارچوب رقابتهای لیگ برتر والیبال بانوان و در هفته سوم این دیدارها تیم های شهرداری تبریز و گاز تهران رأس ساعت ۱۵ در سالن میلاد تبریز به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه ۳-۰ و با روند امتیازگیری زیر به سود تیم صدرنشین گاز به پایان رسید. [event_results 51345] گزارش تصویری مسابقه والیبال بانوان گاز تهران - میزان مشهد [tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] ست نخست [/tab_title] [tab_title] ست دوم [/tab_title] [tab_title] ست سوم [/tab_title] [/tabs_head] [tab]

بازی در حالی در سالن میلاد تبریز آغاز شد که تیم با تجربه گاز تهران که پیش از این بازی در رده سوم جدول قرار داشت؛ برای ارتقاء موقعیت خود با انگیزه زیادی برای صدرنشینی وارد میدان شد.

گاز تهران که فصل قبل عنوان سومی رقابت های لیگ برتر را از آن خود کرده بود امسال با استفاده از بازیکنان شاخص خود نظیر : شبنم علیخانی، فرنوش شیخی و مهسا صابری جدال تنگاتنگی با دانشگاه آزاد و ذوب آهن ( قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته ) خواهد داشت.

گزارش تصویری مسابقه والیبال بانوان گاز تهران - میزان مشهد

از سوی دیگر شهرداری تبریز که تقریبا ٩٠ درصد بومی بسته شده است با ترکیبی از بازیکنان نوجوان و جوان مقابل مهمان خود مدعی عنوان قهرمانی قرار گرفت.

در حالی که این تیم در بازی های گذشته خود از ناحیه دریافت دچار مشکل بود ، ست اول این دیدار عملکرد بهتری از خود نشان داد، اما باز هم تجربه یاران سیما صدیقی بر مهمان تبریزی خود غالب شد و این تیم تهرانی توانست با عملکرد موفق در زدن سرویس و همچنین درخشش شبنم علیخانی پاسور اول تیم ملی بانوان اختلاف امتیاز زیادی ایجاد کند. علیخانی با عملکرد موفق در ارسال پاس های بدون نقص، مهاجمین خود را به خوبی تغذیه میکرد تا ست اول این دیدار ١۶-٢۵ به سود مهمان خاتمه یابد.

گزارش تصویری مسابقه والیبال بانوان گاز تهران - میزان مشهد [/tab] [tab]

ست دوم این دیدار با سرویس شهرداری تبریز آغاز شد و عملکرد خوب یوسفی در منطقه سرویس موجب شد دریافت زردپوشان گاز با مشکل مواجه شود و همان ابتدا شهرداری ٣-٠ از مهمان خود پیش بیفتد. اما تجربه بازیکنان تیم گاز مجال امتیازگیری بیشتر به حریف خود نداد و با جبران امتیازات از دست رفته ۴-٨ به استقبال وقت استراحت فنی اول رفتند.

woman-tabriz-gaz-94-1 برتری میزبان تا جایی ادامه یافت که شعبان خمسه سرمربی شهرداری تبریز با گرفتن تایم استراحت سعی در ایجاد وقفه در روند امتیازگیری حریفش داشت اما این وقفه نیز چاره ساز نشد و حریف تهرانی با عملکرد موفق بازیکنان بلند قامت خود در خط حمله و دفاع روی تور همچنان تیم برتر میدان بود تا با ایجاد یک اختلاف ٩ امتیازی ٧-١۶ پیشرو باشد. اما یاران نوری که سعی داشتند حداقل یک ست از حریف قدرتمند خود بگیرند در ادامه راه با کم کردن اشتباهات خود، چند امتیاز متوالی گرفتند به طوری که صدیقی برای احیای تیمش مجبور به گرفتن تایم استراحت شد. که این حربه نتیجه داد و ست دوم نیز فرجام مشابهی داشت و با نتیجه ١۴-٢۵ به نفع میهمان به پایان رسید.

woman-tabriz-gaz-94-2

[/tab] [tab]

تیم تهرانی که اکنون به جو سالن میلاد و هواداران پر شور تبریزی عادت کرده بودند ست سوم را بسیار کوبنده تر از دو ست گذشته آغاز کردند و با توپ گیری های عالی خود در امتیاز ۴-٨ موفق شدند اختلاف ۴ امتیازی ایجاد کنند. گاز تهران در این بازی نشان داد که در همه پست ها بازیکنان باتجربه و پرمهارتی دارد به طوری که در ست سوم به علیخانی پاسور اصلی خود، استراحت داد و با پاسور دوم خود کار را ادامه داد. که این بازیکن در نقش خود عملکرد خوبی از خود نشان داد و در امتیاز ١٢ با یک جای خالی زیبا تیمش را ۴-١٢ پیش انداخت و سرمربی تیم میزبان را مجبور به گرفتن تایم استراحت کرد. در ایستگاه پایانی این بازی یک طرفه یاران کم تجربه شهرداری تبریز بامشکلات بسیار از جمله عدم هماهنگی رو به رو بودند و نوری با استفاده از هر دو وقت استراحت خود سعی در پیدا کردن راه حلی برای مقابله با یاران باتجربه گاز داشت اما در نهایت این ست و این بازی با نتیجه ٨-٢۵ و با یک نتیجه قاطع به پایان رسید.

گزارش تصویری والیبال بانوان گاز تهران – هیئت والیبال فارس [/tab] [/tabs] تیم والیبال گاز تهران با سه برد و ۹ امتیاز در رده اول جدول جای دارد و پنج شنبه ۳ دی ساعت ۱۵ در سالن ملت اصفهان به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت تیم والیبال بانوان شهرداری تبریز که با ۴ باخت متوالی در قعر جدول قرار دارد در پنج شنبه ۱۰ دی در سالن میلاد تبریز به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت     [league_table 48871]