به گزارش آریاورزش ، با پایان یافتن فصل بین المللی والیبال در سال ۲۰۱۵، فدراسیون جهانی والیبال FIVB تصمیم گرفت تیم رؤیایی امسال را معرفی کند. این فدراسیون در اقدامات گذشته خود کلسی رابینسن و ناتالیا پریرا را به عنوان بهترین دریافت کننده و کریستینا باره تو را بهترین مدافع در بخش بانوان معرفی کرد و از کریستا هارموتو دیتزن به عنوان دومین مدافع برتر و آنا مالوا از روسیه را به عنوان بهترین لیبروی بانوان جهان در سال ۲۰۱۵ معرفی نمود و اکنون در تازه ترین اقدام خود " مولی کرکلو "  از آمریکا را به عنوان بهترین پاسور سال ٢٠١۵ در بخش بانوان برگزید.

[caption id="attachment_55433" align="aligncenter" width="600"]مولی کرکلو مولی کرکلو[/caption]

فدراسیون جهانی والیبال در مورد انتخاب مولی کرکلو می نویسد: مولی اولین بار در سال ٢٠١۴ برای تیم بانوان ایالات متحده آمریکا درخشید؛ اما او امسال با کسب عنوان بهترین پاسور لیگ جهانی بانوان ( جایزه بزرگ )  سال پرفروغ‌تری داشت. پاسور ٢٣ ساله تیم بانوان آمریکا مغز متفکر تیم کشورش بود و با هوشیاری تمام بهترین موقعیت‌های حمله را برای مهاجمینش فراهم می‌کرد، درخشش خیره‌کننده کرکلو در مرحله نهایی لیگ جهانی بانوان (جایزه بزرگ ۲۰۱۵) از عوامل مهم قهرمانی آمریکا در این رقابتها بود.

[su_button url="http://www.aparat.com/v/Z7UfA" target="blank" style="bubbles" background="#0098d9" color="#ffffff" size="5" wide="yes" center="yes" radius="round" icon="icon: arrow-left" icon_color="#ffffff" text_shadow="0px 0px 0px #fa6dcd"]برای مشاهده ویدئوی حرکات برتر این پاسور کلیک کنید[/su_button]

[caption id="attachment_55435" align="aligncenter" width="638"]مولی کرکلو مولی کرکلو[/caption]