به گزارش آریاورزش، در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال ۹۴ امروز دو تیم پیکان و شهرداری ارومیه در خانه والیبال به مصاف هم رفتند که نتیجه این دیدار به نفع پیکان خاتمه یافت در ادامه اظهارات مربیان را در خصوص بازی حساس امروز می خوانیم: [tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] اظهارات پیمان اکبری [/tab_title] [tab_title] اظهارات جهانگیر سیدعباسی [/tab_title] [/tabs_head] [tab]

به گزارش آریاورزش، پیمان اکبری در مورد پیروزی ۳ بر صفر شاگردانش مقابل شهرداری ارومیه در آخرین بازی نیم فصل لیگ برتر والیبال اظهار داشت: به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم و معتقدم که تیم شهرداری ارومیه با حضور بازیکنی مثل سعید معروف یکی از تیم‌های مدعی و توانمند لیگ است. آنها تا قبل از این بازی صدرنشین لیگ بودند.

[caption id="attachment_53241" align="aligncenter" width="800"]لیگ برتر والیبال ۹۴ لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

اکبری ادامه داد: ما آنالیز خوبی از حریف داشتیم و بازیکنان نیز دستورات تاکتیکی ما را به خوبی در زمین پیاده کردند. از طرف دیگر بازیکنانم بسیار با روحیه کار را دنبال کردند و خوشحالم که این دیدار بدون مشکل به پایان رسید.

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان  در پایان گفت: ما قهرمان نیم فصل شدیم ولی این اصلاً مهم نیست بلکه نتیجه‌ای که در پایان فصل می‌گیریم برای ما اهمیت دارد. ما در طول نیم فصل متحمل فشار زیادی شدیم و ۴ بازی عقب افتاده را به خاطر شرکت در مسابقات باشگاه‌های جهان برگزار کردیم. نقاط ضعف‌مان را برای نیم فصل دوم برطرف خواهیم کرد.

[caption id="attachment_54716" align="aligncenter" width="800"]FIVB-Peykan-matin-94-61 پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان[/caption] [/tab] [tab]

به گزارش آریاورزش، جهانگیر سیدعباسی در مورد شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل پیکان و از دست دادن قهرمانی نیم فصل اظهار داشت: اصلاٌ خوب بازی نکردیم و از این بابت متأسفم. پیکان در تمام فاکتورهای بازی از ما بهتر بود و طبیعی است تیمی که بهتر بازی کند، برنده شود.

وی ادامه داد: تیم پیکان بسیار کامل است و حتی به نظر من کامل‌ترین تیم لیگ است. ما همچنین نتوانستیم جای خالی پوریا فیاضی را در پست دریافت پر کنیم که امیدوارم بتوانیم بازیکن مناسبی را در پست او استخدام کنیم.

گزارش تصویری شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴

سرمربی شهرداری ارومیه گفت: یکی از نقاط قوت ما در بازی‌های گذشته سرویس بود ولی در در این بازی اصلاً خوب سرویس نزدیم، البته خوب بودن در یک فاکتور برای پیروزی کافی نیست. ما در دیدارهای قبلی پیروزی‌های ۳ بر صفر و ۳ بر یک زیادی داشتیم ولی می‌دانستیم بازی در تهران مقابل  پیکان سخت است. با این حال لیگ هنوز تمام نشده است.

سیدعباسی در پایان در مورد شایعاتی که درباره مشکلات مالی تیم مطرح می‌شود گفت: من مدیر مالی تیم نیستم و وظیفه من تمرین دادن است. این سوال‌ها را از مدیرعامل باشگاه بپرسید.

[caption id="attachment_53289" align="aligncenter" width="800"]شهرداری ارومیه شهرداری ارومیه[/caption] [/tab] [/tabs]   [su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش" gravity="w"]برگرفته از خبرگزاری تسنیم [/tooltip][/su_animate]