به گزارش آریاورزش، سرانجام ایوان زایتسف به شایعات پایان داد و در تیم لوبه ماندنی شد.

تیم لوبه قهرمان ایتالیا و یکی از باشگاه‌های قدرتمند جهان استراتژی جدیدی برای فصل پیش رو در نظر گرفته است. آنها تصمیم دارند با تیمی جوان‌ راهی سری آ شوند. از این‌رو سیمون و لوکارلی از این تیم جدا شده و راهی پیاچنزا شدند. پیش از این صحبت‌هایی نیز مبنی بر احتمال پیوستن زایتسف به باشگاه میلانو مطرح شده بود، و اخیرا هم رفتن مجدد او به لیگ روسیه عنوان شده بود که در نهایت زایتسف به حرف و حدیث‌ها پایان داد و اعلام کرد که طبق قولی که به فابیو جولیانلی داده در تیم لوبه باقی می‌ماند.

تزار که معمولاً هر فصل از موضوعات داغ بازار نقل و انتقالات است در این خصوص گفت:

من دیگر عادت کرده‌ام و امسال هم مانند سال‌های گذشته درگیر طوفان شایعات نقل و انتقالات بودم. اما قول دادم در این تیم بمانم و لحظه‌ای درنگ نکردم. من بازیکن لوبه هستم و می‌خواهم با این تیم قهرمان شوم. بی‌صبرانه منتظرم تا دوباره پیراهنم را بپوشم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم بکنم.

تیم ملی ایتالیا که در بازی‌های لیگ ملت‌ها نتوانست موفق شود، اکنون خودش را برای بازی‌های قهرمانی جهان که ماه آینده در اسلوونی و لهستان برگزار می‌شود آماده می‌کند. ایوان زایتسف در خصوص انتظارات بالایی که هواداران از او به عنوان ستاره تیم دارند، گفت:

این بخشی از بازی است. فکر می‌کنم هواداران حق دارند که نظرات خود را بیان کرده و انتقاد کنند. ما ورزشکاران مثل بازیگران تئاتر بیش از حد در معرض دید قرار داریم. من اگر جایی از خودم تعریفی بشنوم مغرور نمی‌شوم و حس پدیده بودن به من دست نمی‌دهد، همینطور اگر انتقاد غیرسازنده از من بشود در هم نمی‌شکنم. با سرسختی و اشتیاق به سمت جلو حرکت می‌کنم.

همه ما در تیم ملی ایتالیا متأسفیم که در لیگ ملت‌ها مدالی به دست نیاوردیم. اما پس از سال‌ها به مراحل پایانی راه یافتیم. همه این اتفاقات بخشی از جوان‌گرایی تیم ملی است که در زمان مناسب اتفاق میفتد. ما می‌خواستیم روی سکو برویم اما با تلخی ناکامی در دو بازی سرنوشت‌ساز از مسابقات کنار رفتیم. شاید با توجه به اینکه در آستانه قهرمانی جهان قرار داریم این شکست‌ها برایمان خوب بود.

بازیکن تیم ملی ایتالیا در مورد جوان‌گرایی تیم لوبه بیان داشت؟

چرخه جوان‌گرایی تیم‌های بزرگ با ساختاربندی فهرست تیم به روش خاصی اتفاق میفتد. لوبه به مدت ۲۰ سال است که در بالاترین سطح حضور داشته و یکی از موفق‌ترین تیم‌ها بوده است. درست است که بازیکنان بزرگی از این تیم رفتند اما جوانان قدرتمندی به این تیم آمدند و من هم کمک می‌کنم تا ذهنیت لوبه را به آنها منتقل کنم. با توجه به اینکه سایر رقبا هم فعالیت نقل و انتقالات خوبی داشتند، امسال هم فصل فوق‌العاده و پیچیده‌ای را در پیش خواهیم داشت. فقط امیدوارم کمترین آسیب را داشته باشیم. هدفمان این است که خودمان را با لیست جدید به بهترین شکل ممکن نشان بدهیم.