به گزارش آریاورزش تیم ملی والیبال لهستان با پیروزی 3-1 در بازی آخر مرحله گروهی مقابل اسلوونی بار دیگر در مرحله یک چهارم نهایی رقیب ایران شد.

تیم ایران در اولین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملتها را با پیروزی برابر لهستان میزبان آغاز کرد تا بار دیگر نشان دهد همه بازی ها یک طرف، بازی با لهستان طور دیگری باید زیبا و خوب برگزار شود.

اکنون دو تیم بار دیگر در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم خواهند رفت و پیروزی هر کتیم کلید صعود به مرحله نیمه نهایی است.

بارتوش کورک کاپیتان تیم ملی لهستان در این مورد بیان داشت:

بازی ها را در هفته سوم خوب شروع نکردیم و در ابزی با ایران کمی عصبی بودیم و نتوانتستیم از فرصتهایی که داشتیم در ان بازی به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم. اما ممقابل چین، هلن و اسلوونی رریتم خوبی داشتیم و توانستیم بازی ها را با برد تمام کنیم. اما به هر حال هنوز باید روی مواردی کار کنیم تا بتوانیم عملکردی بهتری داشته باشیم.

کورک در مورد بازی مرحله یک چهارم نهایی با ایران افزود:

بار دیگر در این مرحله با تیم ایران بازی خواهیم کرد، فرصتی که بتوانیم باخت مرحله قبل را جبران کنیم. ما به تمرینات خود ادامه میدهیم و بر روی مواردی که مربی از ا میخواهد بیشتر کار میکنیم. بازی با ایران درس های زیادی به ما داد و نقاط ضعف ما را بخوبی مشخص کرد. اصلا نمیتوانیم ایران را دست کم بگیریم و قطعا انتظار بازی سختی را خواهیم داشت. اما معتقدم اگر تلاش کنیم لایق صعود به نیمه نهایی هستیم.