به گزارش آریاورزش عثمانی خوانتورنا کاپیتان تیم لوبه بعد از هفت سال از این باشگاه ایتالیایی جدا شد.

عثمانی خوانتورنا در 37 سالگی و بعد از مصدومیت شدیدی که فصل پیش با ان درگیر شد با توجه به اهداف این فصل باشگاه برای جوانگرایی، از این تیم جدا شد.

او با تیم لوبه قهرمانی باشگاه های جهان 2019، لیگ قهرمانان اروپا 2019، چهار قهرمانی در سری آ ایتالیا در سال های 2017، 2019، 2021 و 2022، و سه جام حذفی ایتالیا در سالهای 2017، 2020 و 2021 را بالای سر برد.

خوانتورنا در متنی از باشگاه لوبه خداحافظی کرد:

برایم جدا شدن از این پیراهن کار آسانی نیست و من این تصمیم را به سختی گرفتم. در سنی هستم که نمیتوانم به برخی پیشنهاداتی که به من میشود جواب رد دهم. از ریاست باشگاه، مدیریت و همه کارکنانی که در طول این مدت در کنار من بودند صمیمانه تشکر میکنم.من همچنان هوادار لوبه خواهم بود و هواداری من و هواداران من در کنار لوبه خواهند ماند. اگر چشمانم را ببندم و لحظه ای به خاطره هایم در اینجا فکر کنم، قلبم سرشار از احساسات خواهد شد. به هرکدام از قهرمانی ها که فکر میکنم برایم طعم خاصی دارداما فینال لیگ قهرمانان در برلین برای من طعم دیگری داشت. وقتی زنیت کازان را در بازی برگشت شکست دادیم و جام قهرمانی را بالای سر بردیم. من مطمئنم که تیم لوبه با بازیکنان جوان خود و استعدادهایی که در این تیم حضور خواهند یافت قدرتمندتر از قبل کارخواهد کرد.

هوادارن من، لطفا از پسران جدید لوبه حمایت کنید...

واکنش بپه کورمیو مدیر عامل باشگاه لوبه از خداحافظی خوانتورنا:

خداحافظی عثمانی همه را شگفت زده کرد ! ما لیست خود را بسته بودیم، اما بعدازظهر جمعه گذشته کاپیتان ما یک پیشنهاد بسیار مهم و ضروری از خارج دریافت کرد. او قبلاً این موضوع را بیان کرده بود که در صورت پیشنهادهای هیجان انگیز، علیرغم یک سال قراردادی که دارد، از ما درخواست جدایی خواهد کرد که همینطور هم شد. من شخصاً به دلیل رابطه عمیقی که با او دارم نتوانستم این موضوع را همان موقع هضم کنم.

با این حال، تصمیم با اوست که فقط یک بار 37 ساله میشود. ما با اکراه این تصمیم او را قبول کردیم اما باید گفت که این قهرمان در طول هفت سالی که در لوبه بود برای رسیدن به زنجیره ای بزرگ از موفقیت ها تلاش بسیار کرده است. ما به توافق رسیدیم و متأسفانه خوانتورنا این فصل، دیگر در کنار ما نخواهد بود. اما آرزو می کنیم که رویاهایش محقق شود. میدانم که دوست ندارد لوبه را ترک کند اما رضایت او در اولویت ماست و ما میخواهیم او خوشحال باشد.

ما اهداف جدیدی را برای این فصل برنامه ریزی کرده ایم که برای رسیدن به زمان نیاز به زمان داریم که به بهترین شکل اجرایی شود