به گزارش آریاورزش تیم والیبال لهستان در هفته دوم لیگ ملتهای والیبال در صوفیه بلغارستان قرار دارد. تیم لهستان در این هفته با تیم های برزیل، کانادا، استرالیا و امریکا بازی خواهد کرد.

نیکولا گربیچ سرمربی صربستانی تیم والیبال لهستان در این هفته از رقابت ها با ترکیب متفاوت تری نسبت به هفته اول راهی صوفیه شد و در هفته دوم، باتوجه به بازی هایی که با تیم های برزیل و امریکا دارد سعی کرد بازیکنان باتجریه تر در میدان های جهانی را به تیم دعوت کند .

بارتوش کورک که بعد از خداحافظی کوبیاک کاپیتان سرخ و سفید پوش لهستان شد در مورد لیگ ملتها بیان داشت:

من و همه هم تیمی هایم در همه بازی ها تلاش خود را خواهیم کرد و تا اخرین امتیاز بازی میکنیم. هر مسابقه برای خودش بازی خاصی است. تیم لهستان در هفته اول همانطور که انتظار میرفت عمل کردند، درست است که شاید بازیکنان باتجریه در کنار تیم حضور نداشتند ولی جوانان نیز به همان اندازه در رقابت های هفته اول خوب ظاهر شدند.

کورک در ادامه افزود: بازی هایی که در این مدت شاهد آن بودیم نشان از رقابتی سخت و پایاپای در مسابقات جهانی میدهد. تیم های بسیار به لحاظ سطح به هم نزدیک هستند و بسیار جنگنده و پر انگیزه بازی میکنند

کورک در مورد اینکه آیا در تیم لهستان رقیبی در پست خود دارد گفت:

اگر اینطور نباشد و فکر کنم که این پست مطلق برای من است که دیگر انگیزه ای برای بازی نخواهم داشت. باید حس رقابت در من وجود داشته باشد تا بتوانم جنبه های مختلف خود و توانایی هایم را عرضه کنم. در نهایت هم تصمیم با سرمربی است که چه کسی در زمین بازی کند. اگر کسی از جایگاه خود مطمئن بود و رقابتی در بین بازیکنان وجود نداشته باشد، آنوقت است که قطعا مشکلی در تیم وجود دارد.

کاپیتان جدید تیم لهستان در مورد اولین بازی انها با برزیل در هفته دوم لیگ ملتها هم توضیح داد:

ما برای به دست آوردن بهترین نتیجه به بازی میرویم و مثل همیشه نهایت تلاش خودمان را میکنیم. برزیل یکی از تیم های قدرتمند جهان است و بازی با این تیم میتواند عیار بازی ما را مشخص کند که ما در چه سطحی هستیم. اگر عملکردی مشابه به آنچه در تمرینات انجام میدهیم، داشته باشیم، شانس پیروزی در این بازی برای ما بسیار زیاد خواهد بود.