یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، تیم والیبال پیکان با پیروزی سه بر یک مقابل تاراز قزاقستان به عنوان اولین تیم به فینال جام باشگاه‌های آسیا صعود کرد. پوریا فیاضی در خصوص ارزیابی این دیدار در نشست خبری گفت: بازی سختی مقابل نماینده قزاقستان داشتیم. مخصوصاً در ست اول بازی کمی پیچیده شد. تیم ما در ست اول خوب سرویس می‌زد اما قزاقستان عملکرد خیلی خوبی در دریافت داشت و کار را برای ما سخت کرد. خوشحالیم در نهایت برنده بازی شدیم. زمان زیادی برای فینال نداریم، باید با آمادگی کامل وارد میدان شویم.

دریافت کننده تیم پیکان در خصوص حریف بازی فینال گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که حریفمان شهداب باشد یا سانتوری ژاپن. امیدوارم برنده این بازی باشیم و جام قهرمانی را برای تیم پرافتخار پیکان به دست آوریم.

فیاضی در مورد این موضوع که ممکن است حریف احتمالی آنها شهداب باشد، آیا این دیدار نبرد انتقامی فینال لیگ برتر خواهد بود تصریح کرد: در لیگ برتر شرایط تیم مل متفاوت بود. اما الان با حضور بازیکنان خیلی خوب قوی‌تر شدیم. بحث انتقام در ورزش وجود ندارد. فلسفه ورزش و زمین مسابقه برای افزایش دوستی‌هاست‌. قطعا هر دو تیم برای طلا رقابت می‌کنند. باشگاه تلاش زیادی برای میزبانی این دوره از مسابقات کرده و زحمات زیادی کشیده است. با قهرمانی در این مسابقات به نوعی از زحمات آنها قدردانی خواهیم کرد.