یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، علیرضا طلوع‌کیان در نشست خبری پس از صعود به نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های آسیا گفت: امروز بازی سنگینی داشتیم. تیم گاز از آقای گلکار به عنوان آنالیزور ایرانی بهره می‌برد که توانست بازی تیم ما را خیلی خوب آنالیز کند.

وی با اشاره به اینکه در بازی امروز پر اشتباه ظاهر شدیم گفت: در ست اول ۱۰ خطا و در ست‌های دوم و سوم ۷ خطا داشتیم که از حد نرمال تیم شهداب بیشتر است. طبق برنامه‌ریزی نباید در هر ست بیشتر از ۶ خطا داشته باشیم.

سرمربی شهداب در ادامه گفت: نباید به نام حریف نگاه کنیم و باعث شود تیم مقابل را دست کم بگیریم. باید بیشتر تلاش می‌کردیم. تیم ما بازیکنان خوبی دارد. بنابراین حریف انرژی خود را برای کنترل بازیکنان ما و پیروزی در مسابقه به کار می‌گیرد. به هر حال ما هم برای اولین‌بار است در مسابقات آسیا شرکت می‌کنیم و تا همین جا هم خوب کار کردیم.

طلوع‌کیان در مورد دیدار آینده این تیم مقابل سانتوری ژاپن گفت: باارزشترین سرمایه یک مربی بازیکنانش هستند. من به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم که خوب حرف گوش می‌دهند، تاکتیک‌پذیر هستند و نهایت تلاش خود را می‌کنند.

او در خصوص مشکل توپ‌گیری شهداب در بازی امروز گفت: طبیعی است که برای سرویس و توپ‌گیری نیاز به هماهنگی‌های بیشتری داریم اما داریم تلاش می‌کنیم به هماهنگی برسیم. دو سه بازیکن خارجی داریم که باید با تیم هماهنگ‌تر شوند و طبیعی است که هرچه جلوتر رفتیم عملکرد شهداب در این زمینه بهتر شد.