یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، پیکان اکبری پس از صعود تیمش به نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های آسیا در نشست خبری حاضر شد. او ضمن خسته نباشید به محمد حسین نجاتی سرمربی تیم اربیل عراق گفت: نجاتی همین الان هم کاپیتان تیم ما است. وظیفه باشگاه پیکان بود که از ایشان به عنوان پیشکسوت باشگاه پیکان که سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده قدردانی کند. این قدردانی کوچکترین کاری بود که باشگاه پیکان می‌توانست انجام دهد و ارزش معنوی زیادی دارد.

وی در ادامه گفت: در مرحله حذفی بازی می‌کردیم و برایمان مهم بود از این مرحله عبور کنیم و برای بازی‌های نهایی آماده شویم. امیدوارم جام قهرمانی در ایران بماند. چون امسال تیم‌های خوب دیگری مثل ژاپن در این رقابت‌ها حضور دارند. فراموش نکنیم که تیم ما در لیگ برتر نایب قهرمان شده و الان به عنوان تیم دوم لیگ برتر در این مسابقات حضور داریم. ولی فکر می‌کنم آن فشاری که روی تیم ما هست بیشتر به خاطر بازیکنان ماست. شهداب هم شرایط فوق‌العاده خوبی دارد. سه بازیکن خارجی دارند که یکی از آنها قهرمان لیگ ایتالیا شده و لیگ ایتالیا هم که معدن بازیکنان بزرگ دنیاست. ولی من دوست ندارم این فشارها روی تیمم باشد. تیم شهداب به عنوان تیم قهرمان به این رقابت‌ها آمده و ما نایب قهرمان هستیم. اما تمام تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه و قهرمانی آسیا خواهیم کرد.

سرمربی تیم پیکان در خصوص بازی نیمه نهایی مقابل تاراز قزاقستان گفت: هر مرحله شرایط خاص خود را دارد، نماینده قزاقستان در بسیاری از دوره‌های گذشته جز 4 تیم برتر باشگاه‌های آسیا بوده و با حضور بازیکنان قد بلند از دفاع روی تور خوبی برخوردار است. انشاالله فردا با شرایط بهتر، قدرت و تمرکز بیشتر بازی خواهیم کرد.