یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، سعید معروف در نشست خبری پس از پیروزی پیکان مقابل اربیل عراق و صعود به نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های آسیا گفت: با توجه به اینکه بازی‌های امروز حذفی بود، حساسیت خاصی خودش را داشت. بازی را محکم شروع کردیم و تیم عراق هم بهتر از آن چیزی که فکر می‌کردیم بازی کرد و بیشتر از توانشان ظاهر شدند.

وی ادامه داد: تیم اربیل در سرویس عملکرد خوبی داشت، و با توجه به اینکه سرمربی آنها ایرانی بود قطعا نسبت به تیم ما شناخت داشت. اما ما توانستیم بازی را کنترل کنیم و برای بازی‌های فردا و پس‌فردا آماده شویم.

کاپیتان تیم پیکان در پاسخ به سؤالی مبنی بر تغییرات رفتاری و آرام‌تر شدن خود گفت: قبلاً هم خیلی سفت نبودم. اما طبیعتاً وقتی در تیم ملی بازی می‌کنیم و فشارها زیاد می‌شود مخصوصاً از سوی شما رسانه‌ها، و انتظارات بالایی که مردم دارند و از ما برد می‌خواهند باعث می‌شود که کمی کار سخت شود.

معروف با اشاره به اینکه دوری از رسانه‌ها و تیم ملی باعث شده او آرام‌تر شود، گفت: چند سال است که از حاشیه‌ها دور بودم و توانستم خودم را از فضای رسانه‌ای دور نگه دارم و الان احساس سبکی می‌کنم. اما در کل فکر نمی‌کنم خیلی تغییر خاصی کرده باشم.