یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، پیمان اکبری در خصوص ترکیب متفاوت تیمش در بازی امروز مقابل نماینده تایلند گفت: امروز دو هدف را دنبال کردیم و به هر دوی آن رسیدیم. اول بازی را برنده شویم و دوم اینکه به بازیکنان اصلی تیم استراحت بدهیم تا برای مرحله بعدی انرژی داشته باشند. دوست داشتم بازیکنان ذخیره هم بازی کنند تا در لحظات حساس بازی‌های آینده بتوانند در صورت نیاز به تیم کمک کنند.

وی در خصوص عملکرد تیمش گفت: از عملکرد تیمم در ست اول و دوم راضی نیستم. ست اول را با نتیجه‌ای نزدیک بردیم که باعث شد تیم تایلند روحیه بگیرد و با توپ گیری‌های خوب در ست دوم ما را شکست دهد. اما در ست سوم و چهارم بازیکنان من توانستند توانمندی‌های خودشان را به نمایش بگذارند.

سرمربی پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا پس از واگذاری ست دوم بازیکنان خوبی چون موسوی، انگاپت و … اصراری به حضور در زمین نداشتند و امکان کنترل کردن خواسته‌هایشان وجود داشت، گفت: من به همه بازیکنانم اعتماد داشتم چون یک سال در لیگ برتر بازی کرده‌اند و شناخت خوبی از آن‌ها دارم. بازیکنان شناخته شده هم به قدری حرفه‌ای هستند که نیاز به کنترل کردن من نداشته باشند.

وی ادامه داد: تمام بازیکنانی که بیرون بودند المپیک بازی کرده‌اند و همه این حس را داشتند که هر لحظه در صورت نیاز به کمک تیم بیایند. از آن‌ها ممنونم که آمادگی داشتند تا به کمک تیم بیایند و دوست داشتند تیم ببرد. در واقع اجازه دادم بازیکنان حاضر در زمین فشار بیشتری را تحمل کنند تا توانمندی خودشان را به نمایش بگذارند. باخت در یک ست برای من به عنوان مربی تاوان ندارد و به هدفم برای استراحت دادن به بازیکنان رسیدم.