یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، علیرضا طلوع‌کیان پس از پیروزی سه بر صفر مقابل الریان در نشست خبری گفت: از باشگاه حرفه‌ای الریان تشکر می‌کنم. ملی پوشان این تیم اجازه حضور در این رقابت‌ها را نداشتند.

او ادامه داد: از تیم الریان شناخت زیادی نداشتیم و فقط بازی روز گذشته آنها را دیده بودیم. امروز تمرکز بیشتری نسبت به بازی روز گذشته داشتیم و عملکرد تیممان بهتر بود. اولین بار بود با این آرایش بازی می‌کردیم.

سرمربی تیم شهداب یزد در ادامه گفت: صحبت در باره فینال زود است. تمرکزمان روی مسابقه با تاراز قزاقستان است که الریان را در روز نخست شکست داد. البته اگر در روز دوم یا سوم تاراز با نماینده قطر بازی داشت، شاید نتیجه را به این تیم واگذار می‌کرد.

طلوع کیان در پاسخ به پرسشی درباره اینکه چرا تبلیغات روی تیم شهداب کمتر است، گفت: تمام تمرکز روی کارمان است و بحث تبلیغات چیزی است که از عهده من خارج است.

طلوع‌کیان در پاسخ به این پرسش که چرا برخلاف بعضی از مربیان استرس ندارید و روی بازیکنان فشار وارد نمی‌کنید، گفت: هر مربی روش خاص خودش را دارد. من بیشتر در تمرینات صحبت می‌کنم و لزومی بر ایجاد فشار به بازیکن یا شو هنگام بازی ندارم. اگر نکته منفی باشد، فریاد نمی‌زنند و به بازیکن استرس وارد نمی‌کنم.

وی در مورد جذب بازیکنان خارجی گفت: تا جایی که می‌شد تیم را آنالیز کردیم. تحلیل ما این بود که دریافت کننده قدرتی و دفاع وسط نیاز داریم و سه بازیکن خارجی براساس این تحلیل جذب کردیم.

وی افزود: با جذب این بازیکنان و با توجه به این که قوانین دستمان را بسته است و به صورت همزمان نمی‌توانیم از سه بازیکن استفاده کنیم در حال حاضر مشکلی نداریم.