یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، پیمان اکبری پس از پیروزی تیمش برابر سانتوری در نشست خبری بعد از بازی گفت: از اینکه پس از سال‌ها کوتا یامامورا را می‌بینم خوشحالم. زمانی که در تیم ملی بودیم تجربه بازی مقابل یکدیگر را داشتیم. خوشحالم پس چندین به عنوان مربی همدیگر را دیدیم.

سرمربی تیم پیکان در ادامه گفت: سانتوری بازی خوبی ارائه داد. آنها بدون توجه به اسم و رسم بازیکنان بزرگ پیکان برای هم امتیاز جنگیدند و در کار تیمی عملکرد خوبی داشتند. با اینکه ست اول باختیم، اما بازیکنانم به بازی برگشتند و خوب بازی کردند. شکست سانتوری به معنی بد بازی کردن آنها نیست. آنها تا پایان بازی جنگیدند.

وی افزود: بازی تیم سانتوری و پیکان جنگ سرویس بود. ما 18 امتیاز سرویس و تیم ژاپن 17 سرویس را خراب کردند. در مجموع تیم ما 5 امتیاز سرویس مستقیم گرفت که خوب بود. تیم ژاپن خیلی ما را تحت فشار قرار داد و این نتیجه نشان داد که هیچ تیمی از قبل برنده نیست و باید جنگید تا به پیروزی رسید.

اکبری با ابراز خرسندی از مرور خاطرات گذشته پس از دیدار سرمربی تیم سانتوری عنوان کرد: دو بازیکن المپیکی امروز داخل زمین بازی کردند؛ انگاپت و موزیرسکی که هر دو در سطح خود خوب ظاهر شدند. برای تیم ژاپن آرزوی موفقیت دارم خیلی خوب بازی کردند و امیدوارم بازی‌های بعدی‌شان را با موفقیت پشت سر بگذارند.

وی در پایان درباره استفاده از تکنیک سرویس هم توضیح داد: والیبال دنیا از سرویس به عنوان حمله استفاده می‌کند و اگر یک تیم سرویس قوی نزند نمی‌تواند دفاع کند. درست است که سرویس خوب زدن ریسک دارد، اما در والیبال دنیا این موضوع طبیعی است و من دوست ندارم از بازیکن بخواهم سرویس ساده بزند. به هر حال ممکن است گاهی سرویس خراب شود و امتیاز آن را از دست بدهیم.