دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، پیمان اکبری در نشست خبری ضمن تبریک به تیم گاز جنوب برای بازی خوب برابر پیکان اظهار کرد: همان طور که سعید معروف گفت ما چند بازیکن تازه به تیم اضافه کردیم و باید این بازیکنان را بیشتر بازی دهیم تا هماهنگی بیشتری ایجاد شود.

وی با بیان این که در نخستین روز عملکرد بازیکنان تیمش خوب بوده است، تصریح کرد: در این رقابت‌ها بازیکنانی به خدمت گرفته شده‌اند که امکان جذب آن‌ها در طول لیگ ایران وجود ندارد چون دستمزدهای بالایی دارند و باشگاه‌های ایران توان پرداخت این دستمزدها را ندارند.

اکبری با تاکید بر این که تیم‌های دیگری چون ژاپن و قطر هم بازیکن لژیونر دارند، گفت: می خواستیم شور و نشاط بیشتری در این مسابقات جریان داشته و سطح بازی‌ها بالا باشد. چند بازیکن اسطوره‌ای همچون سعید معروف و چند بازیکن خارجی را جذب کردیم تا انگیزه خوبی برای جوان‌ها ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: حضور این بازیکنان می‌تواند باعث هیجان بیشتری برای تماشاگران شود و در ارتقای والیبال ما موثر باشد.

اکبری درباره بلیت فروشی بازی ها هم توضیح داد: وضعیت کرونا کنترل شده است و ستاد کرونا باید با دید بهتر تصمیم گیری کند که سالن ۱۲ هزار نفری ظرفیت خوبی دارد و دوست داریم امکان حضور تماشاگران بیشتری فراهم شود. مسلم است که باشگاه پیکان و شهداب با توجه به جذب بازیکنان صاحب نام و سرمایه گذاری در زمینه این مسابقات تمایل دارند بازی ها با حضور تماشاگران بیشتری برگزار شود.