به گزارش آریاورزش، تیم والیبال اسکرا بلخاتوف در نخستین دیدار رده‌بندی لیگ لهستان نتیجه را به آلورون زاویرچه واگذار کرد.

اسکرا که در دورد مقدماتی با کسب رتبه سوم به پلی‌آف راه یافته بود، در بازی نیمه‌نهایی با پذیرش دو شکست ۳-۰ مقابل قهرمان فصل گذشته یاستژبسکی وگیل از راهیابی به فینال باز ماند.

یاران عبادی‌پور در بازی رده‌بندی برای کسب مدال برنز شب گذشته در سالن انرژی هال شهر بلخاتوف به مصاف شاگردان ایگور کولاکویچ رفتند و در یک بازی نزدیک ۳-۲ نتیجه را واگذار کردند.

اسکرا ابتدا ۲۳-۲۵ شکست خورد. اما در ست‌های دوم و سوم ۲۵-۲۱ و ۲۵-۱۹ پیروز شد تا تنها به یک ست برای پیروزی نیاز داشته باشد. با این وجود در ست‌های چهارم و پنجم ۲۳-۲۵، ۱۵-۱۷ بار دیگر مقابل زاویرچه مغلوب شد.

میلاد عبادی‌پور در ست‌های سوم، چهارم و پنجم به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد و تنها یک امتیاز از حمله به دست آورد. الکس آتاناسیه‌ویچ قطرپاسور تأثیرگذار این تیم نیز فقط در ست‌های اول و دوم فیکس بازی کرد و در ست چهارم به عنوان یار تعویضی به زمین آمد. او نیز تنها یک امتیاز از دفاع به دست آورد. متئوش بیه‌نیه‌ک دفاع وسط اسکرا با کسب ۲۱ امتیاز و دیک کوی با ۲۹ امتیاز بهترین بازیکنان اسکرا بودند. برای زاویرچه نیز داوید کونارسکی ۲۴ امتیاز به دست آورد و عنوان MVP را از آن خود کرد.

باشگاه اسکرا چند روز پیش در آستانه دیدار رده‌بندی، اسلوبودان کواچ را به دلیل عدم رضایت از نتایج این تیم در فصل جاری اخراج کرد و هدایت زردپوشان را تا پایان فصل به دستیار او سپرد. بازی برگشت رده‌بندی روز شنبه ۱۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.