پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش بازی دوم فینال سری آ ایتالیا بین دو تیم لوبه و پروجا برگزار شد و لوبه توانست بازی دوم را نیز از آن خود کند.

در بازی دوم لوبه میزبان بود و پس از بازی سخت در پاالابارتون و پیروزی لذت بخش در آن بازی، در خانه توانست با راحتی بیشتری بازی را دنبال کند و 3-0 (25-21, 29-27, 25-22) پیروز شود تا کار را برای گربیچ از سخت هم سخت تر کند.

در این دیدار، باز هم سیمون نشان داد که قصد کوتاه آمدن ندارد و با بازی که کرد نشان داد میخواهد با قهرمانی لوبه را ترک کند. او در این بازی بار دیگر ارزشمندترین بازیکن زمین شد. او 16 امتیاز شامل 12 حمله، 2 دفاع و 2 امتیاز سرویس به دست آورد.

لوکارلی و یانت نیز در این بازی 12 و زایتسف 6 امتیاز به دست اورد.

در سوی دیگر میدان ریخلیسکی 17 و اندرسون 10 امتیاز به دست آورد. لئون نیز 12 امتیاز از حمله به دست آورد.

سیمونه جانلی در این باز 4 امتیاز، یک امتیاز از حمله و 3 دفاع بدست اورد که در موقعیت او بی نظیر است و بیشترین دفاع روی تو در بازی دیشب به نام او ثبت شد. دچه کو در این بازی امتیازی به دست نیاورد. سوله در این بازی بسیار کم فروغ بود و تنها 4 امتیاز شامل یک دفاع داشت.

گربیچ همچون نیمه نهایی به مشکل جدیتری برخورد کرده است، در آن بازیها با مودنا یکی درمیان پیروز میشدند اما اکنون دو بازی فینال را از دست داده و دقیقا وضعیتی را دارد که لوبه با ترتنتیو در نیمه نهایی با آن مواجه شده بود. باید دید راهکار گربیچ برای کنده شدن از این بحران مانند بلنجینی در نیمه نهایی جواب خواهد دادو مهم تر از آن چه کسی مانند سیمون در لوبه میخواهد در پروجا طغیان کند...؟