به گزارش آریاورزش مارسلو مندز که تا المپیک پاریس با تیم آرژانتین تمدید قرارداد کرد امروز نام 23 بازیکن را برای اردوی آماده سازی تیم ملی آرژانتین اعلام کرد که متاسفانه نام سوله در بین آنها دیده نمیشود.

شروع تمرینات برای حضور در لیگ ملت ها از 2 می در بوئنوس‌آیرس برنامه ریزی شده است اما مهمترین تورنمنت امسال حضور در قهرمانی جهان است که بعد از لیگ ملتها خواهد بود.

در یادداشت رسمی سه غایب بزرگ در میان دارندگان مدال برنز در توکیو ذکر شده است: سوله مدافع میانی این تیم که بتازگی تابعیت ایتالیا را گرفته است و طبق قوانین نمیتواند دیگر برای آرژانتین بازی کند، پوگلاین دریافت کننده قدرتی و قطر پاسور پر حاشیه انها، پریه را که نیم فصل اول در تیم شهداب بازی کرد.

در این یادداشت آمده است: "ما از آنها برای حرفه ای بودن، تعهد و مسئولیتی که در طول سالیان متمادی داشتند تشکر و قدردانیمی کنیم."

آرژانتین در اوایل ژوئن در بوئنوس آیرس بازی دوستانه ای را با هلند انجام خواهد داد و سپس برای شروع لیگ ملتها به کانادا خواهد رفت.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی آرژانیتن:

پاسورها: لوسیانو دچه کو، ماتیاس گیرائودو، ماتیاس سانچز و پابلو اورچویچ

بازیکنان قطر پاسور: برونو لیما، خوان بارِرا، مانوئل بالاگه

مدافعین میانی: آگوستین لوسر، مارتین راموس، نیکلاس زربا، جُواکیم گایِگو، فرانکو مدینا، فلاویو راختاکوفسکی

دریافت کنندگان قدرتی: فاکوندو کونته، نیکلاس لازو، یان مارتینز، نیکلاس مندز، اِزِکیل پالاسیوس، لوسیانو پالونسکی، مانو آرموآ
لوسیانو ویسنتین

لیبروها:سانتیاگو دانانی، فرانکو ماسیمینو