به گزارش آریاورزش تیم یونایتد والی فرانکورت در بازی حساس نیمه نهایی بوندس لیگا به مصاف تیم قدرتمند برلین ریسایکلینگ آلمان رفت. تیم فرانکفورت در این بازی خوب ظاهر شد اما بازی را 3-1 (25-20, 25-17, 22-25, 25-23) واگذار کرد تا بازی دوم دو تیم در روز شنبه بسیار حساس باشد.

کیارش ملکی آنالیزور تیم یونایتد والی در مورد این دیدار بیان داشت:

"بازی کردن مقابل تیم برلین همیشه سخت بوده و حساسیت خاص خودش را دارد، چرا که تیمی بسیار با کیفیت و پر مهره‌ای است.برلین در مجموع تا اینجا یکار ۱۱ ست باخت داشته است و واقعا بردن این تیم کار ساده‌ای نیست. هدف ما این بود که این تیم را تحت فشار قرار دهیم و با شناسایی یکسری فاکتور‌ها، بتوانیم بازی را کنترل کنیم

هدف اول ما این بود فضای کار رو برای پچ سخت کنیم. او همیشه ۶۰-۷۰٪ •موفقیت در حمله داشت که دیروز ما این رو به ۵۰ ٪ رساندیم!

در دفاع ما ۹ امتیاز مستقیم دفاع داشتیم و برلین ۸ امتیاز، که نشان میدهد ما در دفاع بهتر کار کردیم. تو توپگیری هم توانستیم خوب کار کنیم و همین باعث شد که بازی نزدیکی داشته باشیم. بازیکنان ما به این باور رسیداه اند که میتوانند برنده بازی شوند.

درست است که نتیجه را واگذار کردیم ولی به نظرم هدف اصلی ما تحت فشار گذاشتن تیم برلین بود که توانستیم این کار را بخوبی انجام بدیم. و از الان به بازی روز شنبه فکر می‌کنیم، و بازهم تلاش خواهیم کرد که بهتر و بهتر بازی کنیم"

در تیم برلین بنجامین پچ ۲۲ امتیاز شامل ۱۹ امتیاز حمله، ۲ امتیاز از دفاع کسب کرد.

در تیم فرانکفورت هم دانیل مالشا ۲۱ امتیاز شامل ۱۸ امتیاز حمله و ۳ دفاع به دست آورد.