یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، طی روزهای اخیر میخائو کوبیاک با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش خداحافظی خود را از تیم ملی والیبال لهستان اعلام کرد. خداحافظی کاپیتان تیم ملی لهستان مانند سایر بازیکنان بزرگ، دنیای والیبال را در اندوه فرو برد.

سباستین شیدرسکی رئیس فدراسیون والیبال لهستان در خصوص اینکه آیا مراسم رسمی خداحافظی برای این بازیکن برگزار می‌شود یا خیر، گفت: من دو روز پیش در این مورد با میخائو صحبت کردم. او گفت که فعلا نمی‌تواند به آن فکر کند و می‌خواهد در آرامش این موضوع را هضم کرده و با آن کنار بیاید.

رئیس فدراسیون والیبال لهستان با تأکید بر اینکه برگزاری مراسم خداحافظی باید با رضایت بازیکن باشد، افزود: مجبور کردن کسی برای این که بطور رسمی خداحافظی کند کار درستی نیست. باید به خواست بازیکن باشد. ما نمی‌توانیم کسی را مجبور به این کار کنیم. بنابراین با میخائو توافق کردیم که به خودمان زمان بدهیم. او خودش به ما خواهد گفت که چه زمانی برای بازی خداحافظی مناسب است. فعلا فقط می‌توانم بگویم که قطعاً چنین مراسمی انجام خواهد شد.

شاید این نشانه ای باشد که او هنوز هم قصد دارد در تیم ملی بازی کند اما نه به صورت مداوم فقط در بازی های مهم مثل رقابت های جهانی 2022....