به گزارش آریاورزش دیدار نخست دو تیم ترنتینو -پیاچنزا در مرحله یک چهارم نهایی سری آ ایتالیا با پیروزی قاطع ترنتینو خاتمه یافت

در این دیدار تقریبا یک طرفه شاگردان لونزتی پیاچنزا را با امتیاز سرویس بدرقه کردند و اجازه هنرنمایی را از آنها گرفتند. این بازی با نتیجه 3-0 (27-25, 25-20, 25-16) خاتمه یافت و میکلتو با کسب 15 امتیاز ارزشمندترین بازیکنزمین انتخاب شد. کازیسکی و پینالی هرکدام 13 امتیاز برای ترنتینو به دست آوردند.

در آن سوی میدان نیز آدیس لاگومژیا 15 امتیاز برای پیاچنزا کسب کرد که برای پیروزی در این دیدار کافی نبود

الساندرو میکلیتو ارزشمندترین بازیکن این دیدار بعد از پیروزی بیان داشت:

می دانستیم بازی بسیار سختی خواهد بود، اما از نتیجه بسیار خوشحالیم. با این حال، می دانیم که بازی های پلی آف چگونه است. از فردا این نتیجه هیچ ارزشی ندارد. مسابقه دوم قطعا سخت تر خواهد بود. در ست اول خوب کار کردیم و حریف را مورد ارزیابی قرار دادیم، از ست دوم بازی خود را بهتر کردیم. امیدوارم بتوانم این سطح از آمادگی را حفظ کنم چون کمک موثرتری به تیم خواهم کرد"


لورنزو برناردیسرمربی تیم پیاچنزا بعد از باخت در این دیدار گفت:

"در ست دوم هفت امتیاز عقب افتادیم، سپس امتیازات را جبران رسیدیم، اما واضح است که اختلاف بین سرویس و دریافت در تیم ما نسبت به آنها توازن بازی را کاملا به هم ریخت. ما توانستیم به بازی برگردیم اما بعد از آن اشتباهات زیادی در حمله داشتیم که در بهترین حالت هم اجازه ریکاوری به ما نداد. اکنون روی مسابقه دوم تمرکز می کنیم"