به گزارش آریاورزش تیم چیسترنای ایتالیا که این فصل از رقابت ها را با مشکلات متعددی پشت سر گذاشت با پیروزی در بازی آخر مرحله گروهی به پلی آف صعود کرد. آخرین بازی انها با تیم ترنتینو بود که توانستند 3-0 پیروز شده و به عنوان تیم هشتم به مرحله پلی آف صعود کنند.

بارانوویچ پاسور و کاپیتان تیم چیسترنا بعد از بازی بیان داشت: ما به پلی آف صعود کردیم، هیچ کس در ابتدا روی تیم ما شرط بندی نمیکرد.

بارانوویچ ادامه داد: بازی خوبی بود، پیروزی غرورآفرینی به دست آوردیم. ما هفته بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و برای این بازی حاضر شدیم و خوشحالم که با یک پیروزی و صعود به پلی اف به خانه برمیگردیم. در ابتدای فصل هیچکس روی ما شرط نمی بست و همه فکر میکردند که ما به لیگ دسته یک سقوط میکنیم، اما توانستیم در بازی های پایانی امتیازات خوبی جمع کنیم و اکنون در پلی آف هستیم. والنتینا به دسته یک سقوط کرد. ما واقعا فصل باورنکردنی داشتیم و با همه سختی فوق العاده گذشت. ما برای حضور در پلی آف بسیار هیجان زده هستیم. در پلی آف با قویترین تیم یعنی پروجا رورو خواهیم شد ما باید در لحظه زدنگی کنیم، بدون اینکه به نتیجه نهایی فکر کنیم.