یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش بعد از ترک ناگهانی داگلاس سوزا از تیم والنتینا و بازگشت او به برزیل، انتقادات زیادی از این حرکت او شد، یکی از این انتقادها از سوی کسی جز ویتال هاینن سرمربی سابق تیم ملی لهستان و کارشناس کنونی فدراسیون جهانی نبود.

ویتال هاینن که هم اکنون برای رقابت های جام باشگاه های جهان در بخش بانوان در ترکیه بسر میبرد در مورد این موضوع گفت : این حرکت داگلاس به دیگر بازیکنان برزیلی آسیب جدی وارد خواهد کرد.

هاینن ادامه داد: این حرکت، همه را شگفت زده کرد. با ترک داگلاس از باشگاه، ورزشکاران برزیلی دیگری که در ایتالیا هستند آسیب جدی میبینند و بازیکنان برزیلی ممکن است دیگر در الویت باشگاه های ایتالیایی قرار نگیرند و در آینده در تصمیم گیری بسیار محتاطانه عمل کنند.

ویتال هاینن افزود: هیچ بهانه ای وجود ندارد. شما باید حرفه ای باشید. وقتی یک تیم تشکیل میشود، همه موضوعات پیرامون در نظر گرفته میشود. بازیکن نیز وقتی به تیمی ملحق میشود همه جوانب تیم  را بررسی میکند و بعد به تیم اضافه میشود. موضوع بسیار ساده ایست. رفتار داگلاس وحشتناک بود و والیبال برزیل حتما عواقب آن را در آینده خواهد دید.

هاینن از تیم والنتینا نیز قدردانی کرد و گفت: والنتینا باشگاه قدرتمندی است و به تعهداتش احترام می گذارد. من دو فصل برای پروجا کار کردم وهمیشه بهترین میزبانی را در آنجا مشاهده کردم. باشگاهی که اصیل و بسیار متعهد به تعهداتش است. باز هم میگویم هیچ چیز رفتار این پسر را توجیه نمی کند.