به گزارش آریاورزش، ظاهراً در بازار نقل و انتقالات هر نوع خبری ممکن است. حتی اگر با تیمی قرارداد بسته باشی و به یکباره منصرف شده و از باشگاه دیگری سر در بیاوری.

تغو کلونو که امروز همراه با تیم ملی فرانسه در بازی پایانی المپیک توکیو با نتیجه ۳-۲ روسیه را شکست داده و برای اولین‌بار قهرمان المپیک شد، در ماه می با باشگاه زراعت بانک ترکیه قرارداد امضاء کرد. اما رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که کلونو به احتمال زیاد فصل آینده برای تیم یاستژبسکی وگیل به میدان خواهد رفت.

به این ترتیب، وگیل قهرمان فصل گذشته پلاس لیگا همان بلایی را که زنیت سن‌پترزبورگ بر سر او آورده بود را با زراعت بانک تلافی کرد. لازم به یادآوری است که تینه اورنات بازیکن ملی‌پوش اسلوونی دو ماه پیش قراردادی با وگیل بسته بود، اما مسئولان زنیت سن‌پترزبورگ او را متقاعد کردند که قراردادش را با وگیل فسخ کند. باشگاه لهستانی با اکراه با این موضوع موافقت کرد اما با انتشار بیانیه‌ای اعتراض خود را اعلام کرده و نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

  [caption id="attachment_180889" align="aligncenter" width="768"]نقل و انتقالات / تغو کلونو بین ترکیه و لهستان نقل و انتقالات / تغو کلونو بین ترکیه و لهستان[/caption]