به گزارش آریاورزش مدیر برنامه های لئون خبر پیوستن او را به سن پترزبورگ رد کرد.

مدیر برنامه های لئون در مصاحبه با یکی از رسانه های لهستان بیان کرد که این خبر، جز شایعه و بازار گرمی نبوده است:

"چنین چیزی اصلا صحت ندارد. برخی دوستان تمایل زیادی به پخش چنین اخبار هیجان اوری دارند تا بازار کاری خود را سر و سامانی دهند."

او در ادامه توضیح داد که قرار داد لئون به صورتی است که تا ماه ژانویه می توانست برای تغییر تیم تصمیم بگیرد، و اگر تیمی علاقه به جذب او داشت تا دسامبر این فرصت را داشت تا با من تماس بگیرد. درست است که در آپریل تماس های بسیاری از زنیت با من گرفته شد اما دیگر خیلی دیر شده بود.

شاید یکی از عوامل اصلی در این موضوع محدودیت بازیکن خارجی در تیم پروجا بوده باشد. در حال حاضر در پروجا، تعداد بازیکنان خارجی پر شده است. اولین آنها توسط ویلفردو لئون اشغال شده و دومی در فصل جدید به متیو آندرسون تعلق می گیرد. هر دو بازیکن یکدیگر را از زنیت کازان به خوبی می شناسند.

اما سیرچی معتقد است که بزرگترین ستاره او جایی نمی رود.

وی گفت: "ویلفردو دقیقاً این پیشنهاد را یک سال پیش داشت و آن را قبول نکرد، بنابراین اکنون پول نیز او را وسوسه نخواهد کرد."

در هر حال حرف و حدیث در بازار نقل انتقالات بوده و هست. همانطور که در ایران هم وضع به همین منوال بوده و هست. تیمی با مربی و بازیکناش تمدید می کند و حتی بازیکن جدید میگیرد و بعد از مدتی خبر رفتن به تیم دیگری را می دهند.

باید صبر کرد و دید...!!!

[caption id="attachment_177514" align="aligncenter" width="1080"]ویلفردو لئون ویلفردو لئون سری ا ایتالیا[/caption]