به گزارش آریاورزش با پایان یافتن رقابت های سری آ ایتالیا و قهرمانی تیم لوبه، بازار نقل و انتقالات والیبال نیز به اوج خود رسیده و تیم ها در حال بستن ترکیب نهایی خود برای فصل آینده هستند. بازیکنان هم در صدد انتخاب بهترین پیشنهاد ارائه شده  خود هستند، که جذابیت بازار را دو چندان کرده است.

نقل و انتقالات والیبال با پایان یافتن لیگ برتر اکثر کشورها به اوج خود رسیده است. در این میان سهم تیم های ایتالیایی و بازیکنان حاضر در لیگ ایتالیا بیشتر از نقاط دیگر جهان است.

جوزپه کورمیو، رئیس باشگاه لوبه خبر از پیوستن یک بازیکن خارجی داد و او را مستر X معرفی کرد. او برای اولین بار است در خارج از کشورش بازی می کند.

کورمیو  در ادامه از لئال تشکر کرد که سال گذشته مبلغ زیادی از حقوق خود را نگرفت و حاضر شد با توجه به شرایط سختی که باشگاه داشت در تیم بماند. اکنون او فرصت خوبی پیش رو داشت و تصمیم به رفتن گرفت.

او در مورد کمیل ریخلیسکی گفت: ما نمیخواهیم کمیل را از دست بدهیم او هنوز هم میتواند در لوبه بماند. در ماه مارچ این فرصت را داشتیم که او را بازیکن آزاد اعلام کنیم و پیشنهاداتی هم از باشگاه های لهستانی و مونزا داشت که قبول نکردیم.

کورمیو در مورد جذب لوکارلی گفت: من هرگز با لوکارلی یا باشگاه ترنتینو صحبت نکرده ام، این ها فقط استراتژی افراد سودجو در بازار نقل و انتقالات والیبال است.

او در پایان افزود: به زودی ما آقای X را معرفی خواهیم کرد. فقط می توانم بگویم که او اولین سالی است که در خارج از کشورش بازی میکند. ما باید همیشه چشم اندازی  به آینده داشته باشیم.

متیو اندرسون بعد از فصل نافرجام حضور در چین به پروجای ایتالیا می رود تا در این فصل فرصت بازی کردن داشته باشد. در مورد تراویسا هنوز هیچ قطعیتی وجود ندارد که آیا در پروجا می ماند یا این تیم را ترک میکند.

این در حالیست که تیم پروجا با اخراج سرمربی خود ویتال هاینن سرمربی رو نیمکت خود ندارد. آنها به دنبال مربیان مشغول در پلاس لیگا بودند که اکثر انها با تیم های خود تمدید کردند. اناستازی با ورشو و گربیچ با زاکسا. سیرچیرئیس باشگاه پروجا، استویچف سرمربی فعلی تیم ورونا را هم زیر نظر دارد ولی او هنوز با تیم ورونا قرار داد دارد.

در ترنتینو صحبت از رفتن لوکارلی به لوبه ایست که رئیس باشگاه هیچ اطلاعی از آن ندارد. ماتی کازیسکی به احتمال زیاد به جمع یاران لورنزتی بپیوندد. دیک کوی ممکن است به مودنا بازگردد؟!

در مودنا، با وجود قراردادها و اطلاع رسانی که چند هفته پیش انجام شد، هنوز تیم با گربنیکوف و وتوری به تمدید نهایی نرسیده است. گربنیکوف پیشنهاد عالی از زنیت سنپترزبورگ روسیه دارد و وتوری هم پیشنهاداتی از چین و پرتغال.

کوین تیلی چیسترنا  را ترک کرد و به تیم تورز فرانسه پیوست. این مهاجم قدرتی تیم ملی فرانسه،  برای دو فصل با تیم تورز قرارداد بست. تیلی پس از بازی در ایالات متحده، ایتالیا، ترکیه، چین و لهستان به وطن خود بازگشت و برای اولین بار در حرفه خود در یک باشگاه لیگ برتر فرانسه بازی خواهد کرد.

سَبی مدافع میانی تیم چیسترنا هم ممکن است از این تیم جدا شود و احتما پیسوتن او به مودنا وجود دارد.

توماس جاشک آمریکایی از ورونا جدا شد و به تیم میلانو پیوست. تیم میلان با پیانو، برتولی ایشیکاوا و پسارسی تمدید کرده است. جان کوزامرنیک  از میلانو جدا شد و فصل بعد در آسکورسوویای لهستان بازی می کند.

  [caption id="attachment_179257" align="aligncenter" width="920"]نقل و انتقالات والیبال نقل و انتقالات والیبال[/caption]