به گزارش آریاورزش ستاره های ترنتینو در حال مذاکره با لوبه هستند، ریخلیسکی به مودنا میرود؟

سری آ ایتالیا ، به نظر میرسد که سران باشگاه ترنتینو در مورد جلب رضایت ستاره های خود برای تمدید قرارداد دچار مشکل شده است. رسانه های ایتالیایی اعلام کردند که علاوه بر ریکاردو لوکارلی، سرچکو لیسیناچ نیز در حال مذاکره با مسئولان باشگاه لوبه است و ممکن است فصل آینده به جمع شاگردان بلنجینی ملحق شود.

اگر این انتقال صورت بگیرد، دومین باشگاه ایتالیایی لیسیتاچ در دوران حرفه ای او خواهد بود. سرعتی زن تیم ملی صربستان در سال ۲۰۱۸ پس از چهار فصل حضور در اسکرا بلخاتوف و قهرمانی در پلاس لیگا به ترنتینو رفته بود.

باشگاه لوبه که به تازگی قهرمان ایتالیا شده است، برای فصل آینده یوآندی لئال را در اختیار نخواهد داشت. از این رو مدیران لوبه در تلاش هستند تا جایگزین مناسبی برای او پیدا کنند و با ریکاردو لوکارلی وارد مذاکره شدند. اگر لوکارلی و لیسیناچ هر دو به لوبه بروند، آنگاه کمیل ریخلیسکی قطر پاسور لوکزامبرگی لوبه که اصلیت لهستانی دارد مجبور است به دلیل محدودیت در جذب بازیکنان خارجی این تیم را ترک کند. ایتالیایی ها میگویند که مقصد او تیم مودنا خواهد بود. این در حالی است که باشگاه مودنا با لوکا وتوری تمدید کرده و بردیا سعادت را نیز در این پست جذب کرده است.

[caption id="attachment_177764" align="aligncenter" width="696"]سری آ ایتالیا/لوبه سری آ ایتالیا/لوبه-مودنالی[/caption]