به گزارش آریاورزش با نزدیک شدن به انتهای فصل، باشگاه‌ها در صدد نقل و انتقالات در تیم و تغییر در ترکیب کادر و بازیکنان خود هستند و در این میان سری آ ایتالیا و قطر پاسورها حرف اول را در جابجایی می‌زنند. این عبارت معروف "چه برو بیایی دارند قطر پاسورها در ایتالیا...!" واقعا در این زمان برای آن‌ها صدق می‌کند.

نقل و انتقالات بازیکنانی چون الکساندر آتاناسیه‌ویچ صربستانی، متئو اندرسون آمریکایی، آدیس لاگومژیای بوسنیایی، کمیل ریخلیسکی اهل لوکزامبورگ و ایوان زایتسف ایتالیایی در رأس خبرهای این چند روز والیبال هستند.

چهار باشگاه بزرگ ایتالیایی لوبه، پروجا، مونزا و پیاچنزا در حال تغییر قطر پاسورهای خود هستند. الکساندر آتاناسیه‌ویچ، معروف به باتا پروجا را برای فصل آینده ترک می‌کند تا برای بازی در لهستان، به اسکرا بلخاتوف بر‌گردد.

متئو اندرسون آمریکایی، پس از یک فصلِ بدون بازی به دلیل تعویق‌های مداوم در لیگ قهرمانی چین، سرانجام در پروجا فرود می‌آید.

آدیس لاگومژیای بوسنیایی که در تیم ملی ترکیه بازی می‌کند در حال رفتن به تیم پیاچنزا است. در حالی که کمیل ریخلیسکی اهل لوکزامبورگ لوبه را ترک می‌کند تا به مونزا برود، ایوان زایتسف از کوزباس کمروو روسیه وارد لوبه می‌شود.

مودنا و ترنتینو در این پست دست به تغییر نزدند، لوکا وتوری در مودنا باقی ماند و حریف او در این پست بردیا سعادت است. نیمیر عبدالعزیز نیز با ترنتینو تمدید کرد.

[caption id="attachment_178700" align="aligncenter" width="696"]نقل و انتقالات خارجی/قطر پاسورها نقل و انتقالات خارجی/قطر پاسورها[/caption]