به گزارش آریاورزش٬ بر اساس اعلام رسانه‌های ایتالیایی، تیم والیبال میلانو که در آستانه تمدید قرارداد با یوکی ایشیکاوا قرار دارد، برای جذب میلاد عبادی‌پور چراغ سبز نشان داده است.

‌هدایت تیم میلانو به عهده روبرتو پیاتزا است که پیش از این هدایت اسکرا بلخاتوف را بر عهده داشت و او بود که در سال ۲۰۱۷ عبادی‌پور را به اسکرا بلخاتوف برد. گویا لوسیو فوزارو رئیس باشگاه، جذب میلاد را وعده داده تا به نوعی پیاتزا را متقاعد به ماندن کند. تیم میلانو اکنون با ۱۱ برد و ۱۱ شکست در رتبه هشتم جدول سری آ قرار دارد.

ملی‌پوش کشورمان تا سال ۲۰۲۲ با اسکرا بلخاتوف قرارداد دارد و در مدت حضور خود در تیم اسکرا دوبار قهرمان سوپر کاپ و یکبار قهرمان لیگ لهستان شده است. میلاد عبادی‌پور و باشگاه اسکرا رابطه خوبی با هم دارند و به نظر می‌رسد از همکاری با یکدیگر راضی هستند. همچنین چند ماه پیش برای راحتی  او در سفرها به وی تابعیت لهستانی اهدا شده است.

کونارد پیه‌خوسکی رئیس باشگاه اسکرا پیش از این گفته بود: "میلاد یکی از مهره‌های کلیدی تیم ماست و ثابت کرده که چقدر حضورش برای ما اهمیت دارد. او ورزشکار برجسته‌ای است و شخصیت بزرگی دارد و حاضر است برای رسیدن به موفقیت بجنگد."

از طرفی دیگر باشگاه اسکرا ممکن است تغییراتی در کادر فنی خود ایجاد کند و گفته شده اسلوبودان کواچ به نیمکت این تیم نزدیک است و حتی ممکن است الکساندر آتاناسیه‌ویچ را که چند سالی در تیم پروجا شاگرد او بود با خود به اسکرا ببرد. کواچ فصل قبل سرمربی یاستژبسکی وگیل لهستان بود، اما بعداً به دلیل مشکلات زبان و عدم برقراری ارتباط با اعضای تیم، از آنها جدا شد و به تیم  تاپ والی چیسترنا در سری آ رفت. باشگاه اسکرا بلخاتوف قرارداد میخائو گگل را تا سال ۲۰۲۲ تمدید کرده بود.

[caption id="attachment_178496" align="aligncenter" width="1600"]پیشنهاد سری آ به میلاد عبادی‌پور بوبان کواچ سرمربی تاپ والی چیسترنا[/caption]