به گزارش آریاورزش با نزدیک شدن به پایان فصل نقل و انتقالات والیبال یکی از مهم ترین عناوین تیترهای خبری در دنیای والیبال  است.

سری آ ایتالیا و تیم لوبه قصد به خدمت گرفتن ایزاک سانتوس، مدافع میانی تیم ساداکروزیرو برزیل را دارد. با توجه به این خبر آیا انزانی قصد ترک کردن لوبه را برای فصل آینده دارد؟

هنوز در مورد بازیکن قطر خوانتورنا صحبت های زیادی شنیده می شود. گاهی نام سَم دِرو  بازیکن بلژیکی تیم دینامو موسکوی روسیه بر سر زبان هاست ولی هنوز رسمیتی در آن نیست و زمانی هم اسم بدنوژ بازیکن لهستانی تیم زنیت کازان روسیه شنیده می شود، اما او هنوز با کازان قرارداد دارد. اخرین صحبت هایی که شنیده شده است در مورد جذب لاویا بازیکن فعلی تیم مودنا بوده است.

[caption id="attachment_178438" align="aligncenter" width="750"]نقل و انتقالات نقل و انتقالات[/caption]

در این بین ممکن است کَمیل ریچلیکی قطر پاسور لوبه هم از از تیم جدا شود. ولی تا قطعیت پیدا کردن تمامی این اخبار باید اندکی صبر کرد...!

از لهستان و پلاس‌لیگا نیز خبرهایی منتشر شده است که تیم وررشو نسبت به جذب موریتز کارلیچک، بازیکن المانی تیم مودنا علاقه مند است.

تیم ورشو بعد از ناکامی در رسیدن به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا، و که به دلیل اختلاف امتیاز ناچیز از صعود بازماند و مودنا راهی مرحله بعد شد، تصمیم گرفت خط حمله خود را تقویت کند. از این رو پیشنهاد خود را بری موریتز کارلیچک فرستاده است.همچنین به نظر می رسد که  sex shop آرتور شلپوک و ایگور گروبِلی هم قصد جدایی از این تیم را دارند.

[caption id="attachment_178437" align="aligncenter" width="180"]نقل و انتقالات /موریتز کارلیچک نقل و انتقالات /موریتز کارلیچک[/caption]   sex shop