به گزارش آریاورزش نقل و انتقالات والیبال در جهان برخلاف گذشته بسیار پربار تر شده و تیم‌ها برای گرفتن بازیکن مورد نظر خود از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنند. در این میان نام برونو، زایتسف، کریستین‌سن و لئال بیشتر از همه دیده می‌شود.

ماجرای نقل و انتقالات فصل آینده بیشتر شبیه میدان تره‌بار شده است که قیمت می‌گیری و به سراغ بعدی می‌روی، یا اینکه به دلت نیست و کلا منصرف می‌شوی.

با اتمام مسابقات کوپا ایتالیا، بالاخره نوبت به تصمیم بازیکنان نام برده برای فصل بعد می‌رسد و تکلیف سه لیگ مشخص خواهد شد، سوپر لیگ ایتالیا، برزیل و روسیه.

بعد از مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا که برای اکثر تیم‌ها و تیم برزیلی تائوباته افتاد، برونو بدون شک در برزیل نخواهد ماند. او در مصاحبه‌اش اعلام کرده که فصل بعد کمتر  پرتغالی صحبت خواهم کرد که نشان از ترک برزیل دارد. او در مورد مودنا می‌گوید که عاشق این تیم است و رفتن به کازان برایش چالش بزرگی خواهد بود. اما هنوز با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرده است.

این پیچیدگی نقل و انتقالات با حضور کریستین‌سن بیشتر در هم تنیده می‌شود. پاسور آمریکایی باشگاه مودنا هنوز دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارد، از طرفی باشگاه لهستانی زاکسا خیلی وقت است که منتظر پاسخ مایکا مانده تا او را جانشین قطعی تونیوتی بداند. اما گفته شده که ممکن است مقصد نهایی کریستن‌سن زنیت کازان باشد که اخیرا به برونو رزنده هم پیشنهاد داده‌اند.

یک فرض این است که اگر مایکا به روسیه و برونو به ایتالیا برود، بار دیگر شاهد حضور زوج انگاپت برونو خواهیم بود و احتمال حضور لئال هم در مودنا بالا خواهد بود، او باید تا آخر این هفته تصمیم خود را بگیرد. اما اگر برونو به زنیت برود، آنگاه ممکن است کریستن‌سن در مودنا باقی بماند. چند سال قبل هم سرنوشت برونو و مایکا به یکدیگر گره خورده بود. زمانی که برونو در مودنا و کریستن‌سن برای لوبه توپ می‌زدند، برای فصل ۲۰۱۸/۱۹ به تیم یکدیگر نقل مکان کردند.

از طرفی اگر لئال راهی روسیه شود، آن‌وقت زایتسف می‌تواند به لوبه برگردد ولی باید مجدداً در پست غیرتخصصی خود بازی کرده و به پست دریافت‌کننده قدرتی برگردد. پیاچنزا دو پیشنهاد اساسی خود که زایتسف و برونو بود را نتوانست برای فصل بعد متقاعد کند.

[caption id="attachment_176324" align="aligncenter" width="920"]نقل و انتقالات نقل و انتقالات / کریستین سن[/caption]