به گزارش آریاورزش، تیم والیبال فانویک تائوباته مدافع عنوان قهرمانی در سوپر لیگ برزیل که با بحران مالی روبرو شده، به احتمال زیاد برای فصل آینده با ستاره‌های تیم خود خداحافظی خواهد کرد.

به نقل از یک خبرنگار برزیلی، برونو رزنده (برونینو)، لوکاس ساتکمپ (لوکائو)، داگلاس سوزا و تالس هُس ملی‌پوشانی هستند که برای فصل آینده از تیم تائوباته جدا می‌شوند. سه بازیکن اول به دلیل مسائل مالی و اینکه قرارداد آنها خارج از بودجه تعریف شده در باشگاه است آزاد اعلام می‌شوند، اما تالس هس بیشتر به خاطر مسائل فنی است.

به گفته این خبرنگار دستمزد برونو رزنده ۱.۸ میلیون دلار (۲۷۶۰۰۰ هزار یورو) است. لوکائو ۱.۲۵۰ میلیون دلار و داگلاس سوزا ۱.۲ میلیون دلار درآمد دارند.

علاوه‌براین باشگاه تائوباته دو ماه حقوق به اکثر بازیکنان این تیم بدهکار است و هنوز قراردادهای بازیکنان سابق این تیم را تسویه نکرده است. قهرمان فصل ۲۰۱۸/۱۹ و سوپر جام ۲۰۲۰ برزیل هنوز سیاست خود را برای تیم‌داری در فصل آینده مشخص نکرده، در صورتی که علاقه به فعالیت داشته باشند، با تیمی کاملا متفاوت شامل بازیکنان جوان و بدون ستاره شرکت خواهند کرد. این موارد منجر به این شد که مائوریسیو سوزا و مائوریسیو بورجس نیز تمایل داشته باشند تا برای فصل آینده به اروپا بروند.

چندی قبل رسانه‌های برزیلی اعلام کرده بودند که نام برونو رزنده، پاسور ملی‌پوش تائوباته در لیست خرید زنیت کازان قرار گرفته و این بازیکن نیز باشگاه‌های معتبر روسی را اولویت قرار داده است. از طرفی باشگاه مودنا و هوادارانش همواره آرزو دارند بار دیگر بتوانند برونینو را در پالاپانینی ببینند.

برونو رزنده