به گزارش آریاورزش، با وجودی که فصل باشگاهی ۲۰۲۱-۲۰۲۰ هنوز در جریان است، اما شایعات بازار نقل و انتقالات برای فصل آینده آغاز شده و ظاهراً قرار است یکی از بمب‌های نقل و انتقالاتی در روسیه رقم بخورد.

بر اساس ادعای یک رسانه برزیلی، برونو رزنده در لیست خرید تیم زنیت کازان روسیه قرار گرفته است. ظاهراً پاسور تیم ملی برزیل که در این فصل به دلیل مسائل خانوادگی به کشورش برگشت و با تیم تائوباته برزیل قرارداد امضاء کرد، برای فصل آینده تیم‌های قدرتمند روسی را اولویت قرار داده است. در صورتی که انتقال صورت بگیرد، هنوز مشخص نیست تکلیف الکساندر بوتکو پاسور فعلی و ملی‌پوش زنیت کازان چه خواهد شد. از آنجایی که او مایل نیست به عنوان بازیکن ذخیره در تیم بماند.

شاید حضور برونو رزنده در باشگاه زنیت کازان منجر به بهبود روابط بین انگاپت و باشگاه زنیت شود. همه می‌دانند برونینو و اغوین از زمانی که در مودنا با یکدیگر هم‌بازی بودند رابطه بسیار نزدیکی با هم دارند. اما در حال حاضر با توجه به اختلافی که میان دو طرف وجود دارد و مشکل بی‌انضباطی انگاپت، این اتفاق بعید به نظر می‌رسد.

بر اساس قانون محدودیت استفاده از بازیکنان خارجی در روسیه، هر تیم می‌تواند از دو بازیکن خارجی در ترکیب خود استفاده کند که در حال حاضر بارتوش بدنوژ و اغوین انگاپت هستند. گفته می‌شود انگاپت از پروجا پیشنهاد دارد، جایی که ویلفردو لئون در آنجا بازی می‌کند.

از سوی دیگر رسانه‌های روسی از تمایل باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ به جذب ژنیا گربنیکوف لیبروی مودنا والی و تیم ملی فرانسه خبر دادند.

علاوه‌براین متئوش بیه‌نیه‌ک سرعتی‌زن تیم ملی لهستان که با باشگاه لوبه ایتالیا قرارداد داشت و در این فصل به صورت قرضی به اسکرا بلخاتوف رفته بود، ظاهراً برای فصل آینده نیز بصورت قرضی به زاکسا منتقل خواهد شد.

[caption id="attachment_177665" align="aligncenter" width="741"]گربنیکوف/ نقل و انتقالات گربنیکوف/ نقل و انتقالات[/caption] office 2013